Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکست رحمانی در مرحله یک شانزدهم نهایی.

طرفداری- در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان که در بوینس‌آیرس در حال برگزاری است، امروز مسابقات ریکرو انفرادی پسران و دختران پیگیری شد.

عصر امروز در بخش دختران، سوگند رحمانی در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل کمانداری از اوکراین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در این ماده رضا شبانی کماندار کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی از ساعت 20:58 به وقت تهران مقابل نماینده استونی قرار می‌گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز

دو نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

طرفداری | مسابقات بین‌المللی پینگ‌پنگ به میزبانی جمهوری چک از یکشنبه، ۲۶ فروردین آغاز شد و دو ورزشکار ایرانی به مصاف رقبای خود رفتند.  

ندا شهسواری و مهشید اشتری، دو نماینده تنیس روی میز زنان ایران در دور مقدماتی با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها حذف شدند.  

ندا شهسواری مقابل نیکولتا از ایتالیا قرار گرفت و با حساب سه بر یک شکست خورد؛ مهشید اشتری هم در دور نخست مقابل کهو از ژاپن به میدان رفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.  

مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی چک روزهای ۲۶ تا ۲۹ فروردین به میزبانی شهر هاویروف در کشور چک در حال برگزاری است و ایران با ۲ نماینده در بخش بانوان و یک نماینده در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز
  • حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک
  • شوک به تیراندازی ایران؛ جواد فروغی سهمیه المپیک را از دست داد!
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی