Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:16:49 GMT

بررسی جدیدترین روش‌های جراحی شکاف کام و دهان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۸۹۶۰

بررسی جدیدترین روش‌های جراحی شکاف کام و دهان

دبیر اجرایی "سمینار تخصصی شکاف کام و دهان" گفت: سمینار تخصصی آموزش جدیدترین تکنیک‌های جراحی شکاف کام و دهان، ۲۴ تا ۲۶ مهرماه به همت مرکز تحقیقات ناهنجاری‌های جمجمه، صورت و شکاف و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

حسین ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این سمینار علمی، پژوهشی آخرین روش‌های جراحی در حوزه مشکلات کام و دهان در قالب سخنرانی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه ناهنجاری‌های کام و دهان و ویزیت بیماران را از برنامه‌های جانبی این سمینار سه روزه اعلام کرد.

دبیر اجرایی سمینار تخصصی شکاف کام و دهان با اشاره به فعالیت ۱۴ ساله تیم شکاف کام و دهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کارگاه‌ها و سمینارهای مرتبط با این حوزه دو بار در سال در اصفهان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این سمینار تخصصی، حدود ۴۵ مقاله در خصوص آخرین تکنیک‌های جراحی کام و دهان ارائه می‌شود. هم‌چنین پروفسور سامرلند از انگلستان و پروفسور محمد مظاهری از آمریکا نیز در این برنامه سخنرانی خواهند داشت.  

ابدالی خاطر نشان کرد: این سمینار، هفته آینده در تهران و پس از آن در شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شکاف کام و دهان از شایع‌ترین ناهنجاری‌های مادرزادی در صورت است، تصریح کرد: عموما شیوع این بیماری یک در هر هزار نوزاد است و به دلیل اینکه فرد مبتلا مشکلاتی در هنگام غذاخوردن و صحبت کردن دارد، باید در سریع‌ترین زمان ممکن درمان شود.

ابدالی تاکید کرد: این بیماری باید در چند مرحله درمان شود و به یک تیم درمانی متخصص نیاز دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سمینار علمی پژوهشی منطقه اصفهان ناهنجاری مادرزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مجلس آمریکا بسته ۲۶میلیارد دلاری جدید برای کمک به رژیم صهیونیستی تصویب کرد. رسانه‌های آمریکا به بازداشت صد‌ها دانشجوی آمریکایی به بهانه حمایت از ‎فلسطین پرداختند.

شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه