Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت جوی در جزیره خارگ اظهار کرد: ظهر امروز شاهد تند بادهای شدید با سرعت بیش از ۶۰ کلیومتر در جزیره خارگ بودیم.

وی افزود: جزیره خارگ یکی از مهمترین نقاط استراتیژیک کشور و مرکز ثقل صادرات نفت و پتروشیمی ایران اسلامی است و نیروهای ایمنی شرکت های نفت و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ در آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تصریح کرد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارات بر اسکله‌ها و تاسیسات نفتی جزیره به این بخشداری واصل نشده است و بحران ظهر امروز به خوبی توسط نیروهای مدیریت بحران در بخش ویژه خارگ مدیریت شده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: هیچ‌گونه کم کاری در بحث مدیریت بحران و ایجاد چالش در جزیره خارگ از سوی دستگاه های اجرایی قابل قبول نیست و طبق مصوبات مدیریت بحران بخش هر دستگاه باید به مصوبات مذکور عمل کند و همچنین دستورات لازم به مدیریت شهری در ارتباط با آب گرفتگی معابر عمومی داده شده است.

رضایی گفت: با بازدید میدانی که از برخی از نقاط حادثه خیز جزیره داشتیم خوشبختانه تاکنون خسارت شدیدی مشاهده نشده است و طی تماس های مستمری که توسط این بخشداری با  نمایندگان شرکت های نفتی و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ برقرار شده است، تمامی اسکله های نفت و پتروشیمی جزیره در حالت عملیاتی هستند و مشکلی برای صادرات در این جزیره وجود ندارد.

کد خبر 4431150

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ محمود رضایی اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

دیگر خبرها

  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد