Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@13:37:11 GMT

بهشت زهرا:فوت 28هزار تهرانی در 6ماه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۹۱۴۹

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با بیان اینکه از ابتدای سال۹۷ تاپایان شهریور ماه ۲۷ هزار و ۹۵۸ نفردرپایتخت فوت کردند،گفت:منطقه ۲۱ کمترین ومنطقه۴ بیشترین تعداد فوتی ها را به خود اختصاص داده اند. ناطقان: سعید خال با اشاره به آمار فوت شدگان تهرانی در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۷ اظهار کرد: از ابتدای امسال ۲۷ هزار و ۹۵۸ نفر در پایتخت فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از این تعداد ۷۳۴ نفر نوزاد بودند، اضافه کرد: همچنین ۱۶ هزار و نفر ۱۴ از فوت شدگان را آقایان و ۱۱ هزار و نفر ۲۱۰ را خانم ها به خود اختصاص داده اند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه رده سنی (۵ تا ۹ سال) کمترین میزان فوت شدگان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در مجموع از ابتدای سال ۹۷، ۱۶۲ نفر در این رده سنی جان خود را از دست داده اند که ۹ نفر آنها را نوزادان، ۹۳ نفر را افراد مذکر و ۶۰ نفر را افراد مونث به خود اختصاص داده اند.

خال با اشاره به اینکه بیشترین فوت شدگان از نظر سنی (۶۵ سال به بالا) اعلام شده اند، اضافه کرد: در مجموع در این رده سنی ۱۶ هزار و ۵۳۳ نفر جان خود را از دست داده اند که ۸ هزار و ۸۴۲ نفر از آنها را افراد مذکر و ۷ هزار و ۶۹۱ نفر را افراد مونث به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۷ تا پایان شهریور ماه در مجموع ۱۸ هزار و ۹۱۹ نفر در بهشت زهرا (س) دفن شده اند، گفت: از این تعداد ۶۲۳ نفر را نوزادان، ۷ هزار و ۷۷۸ نفر را افراد مونث و ۱۰ هزار و ۵۱۸ نفر را افراد مذکر به خود اختصاص داده اند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه همچنین ۹ هزار و ۳۹ نفر در سال ۶ ماه ابتدایی سال ۹۷ خارج از بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۱۱ نفر را نوزادان، ۵ هزار و ۴۹۶ نفر را افراد مذکر و ۳ هزار و ۴۳۲ را افراد مونث به خود اختصاص داده اند.

خال با اشاره به کمترین و بیشترین علت فوت در مدت یاد شده عنوان کرد: بیماری سل دستگاه تنفسی با یک مورد فوتی (مونث) کمترین میزان علت فوت و ۲ هزار و ۷۲۴ نفر به علت سکته قلبی(آنفاکتوس) به تفکیک هزار و ۹۳ نفر خانم و هزار و ۶۳۱ نفر آقا، جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه کمترین تعداد متوفیات در منطقه ۲۱ اعلام شده است، گفت: در این منطقه در مجموع ۲۱۰ نفر به تفکیک ۱۲۵ نفر مذکر، ۸۴ نفر مونث و یک نفر نوزاد بوده است.

به گفته مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) همچنین منطقه ۴ با هزار و ۷۴۰ مورد فوتی به تفکیک هزار و ۲۱ نفر آقا، ۷۱۴ نفر خانم و ۵ نفر نوزاد بیشترین تعداد فوتی را به خود اختصاص داده است. منبع: مهر برچسب ها: سازمان بهشت زهرا ، پایتخت ، فوت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سازمان بهشت زهرا پایتخت فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع/ آخرین عکس نویافته از بقیع در قم به نمایش در می‌آید

نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع به مناسبت هشتم شوال؛ یکصدویکمین سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع علیهم‌السلام در نگارستان اشراق دفتر تبلیغات اسلامی واقع در قم، خیابان شهداء(صفاییه)، نبش کوچه 17برگزار می شود.

در آیین گشایش این نمایشگاه که ساعت 17 روز پنج‌شنبه 30 فروردین ماه  1403 با حضور هنرمندان و پژوهشگران صورت می پذیرد، از انیمیشن سه بعدی حرم مطهر رونمایی و ابعاد تاریخی فاجعه هشتم شوال بررسی خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه که به همت گروه مردمی بهشت بقیع با همکاری اداره هنرهای تجسمی و نگارستان اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد، آخرین عکس نویافته از بقیع به نمایش درخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • یادی از سردار شهید تهرانی مقدم + فیلم
  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • پرویز برومند: تلاش کردند تیم‌های تهرانی را تضعیف کنند؛ زمان ما اداهایی مثل کلین‌شیت نبود!
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع/ آخرین عکس نویافته از بقیع در قم به نمایش در می‌آید