Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@02:48:19 GMT

سرعت‌گیرها حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۹۱۷۰

سرعت‌گیرها حذف می‌شود

فرماندار خلخال نصب هرگونه سرعت گیر و یا سرعت کاه در راه های ارتباطی این شهرستان را منوط به داشتن منشاء قانونی دانست و گفت: اگر غیر از این باشد، سرعت گیرها جمع آوری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، فریدون بابایی امروز در جلسه شورای ترافیک خلخال اظهارداشت: انجام اقدامات غیر کارشناسی و ایجاد سرعت کاه در مسیر عبور خودروها موجب افزایش احتمال تصادف رانندگی در مواقع بارندگی برف در راه های ارتباطی این شهرستان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نصب هرگونه سرعت گیر و یا سرعت کاه در راه های ارتباطی این شهرستان باید منشاء قانونی داشته باشد، در غیر این صورت این سرعت گیرها جمع آوری می شوند.

فرماندار خلخال گفت: نصب و ایجاد سرعت گیر در جاده ها مستلزم طرح موضوع در شورای ترافیک و اخذ مجوز قانونی از کمیسیون ایمنی راه های استان اردبیل است.
وی اضافه کرد: در صورت ضرورت نصب سرعت گیر ، رعایت موارد ایمنی مربوط به این کار از جمله نصب تابلوهای هشدار دهنده در محل برای پیشگیری از حوادث برخورد خودروها با یکدیگر ناشی از ترمزهای ناگهانی ضرورت دارد.

بابایی با اشاره به نصب چند سرعت گیر در ابتدای مسیر جاده فیروزآباد به خلخال از سوی پلیس راه اردبیل ، سرچم گفت: در صورت تایید این کار از سوی کمیسیون ایمنی راه های استان ، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال باید نسبت به نصب تابلوهای هشدار دهنده در این محل اقدام کند.

شاپور ندایی ، فرمانده پلیس راه مسیر اردبیل - سرچم نیز در این جلسه گفت: هدف از نصب سرعت گیر در هشت کیلومتری جاده اصلی فیروز آباد - خلخال ارتقای ایمنی جاده است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بی سابقه سرعت اینترنت تا پایان سال

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، توضیحات زارع پور درباره افزایش سرعت اینترنت تا پایان سال را در ویدئو ببینید.

کد خبر 845168 منبع: فارس برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات خبر مهم اینترنت

دیگر خبرها

  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • افزایش بی سابقه سرعت اینترنت تا پایان سال
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال