Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رپر آمریکایی در تگزاس مورد اصابت ۱۲ گلوله قرار گرفت و به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از دالاس نیوز، «یلا بیزی» رپر آمریکایی نیمه‌شب در حین رانندگی در تگزاس از خودروی کناری مورد اصابت ۱۲ گلوله قرار گرفت.

پلیس منطقه لوئیس‌ویل تگزاس حدود ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد در بزرگ راه استِیت در زیرگذر ۱۲۱، مردی زخمی را یافت که مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حال رانندگی بود که خودرویی با نزدیک شدن به آن، با اسلحه به رویش آتش گشود که در نتیجه آن ۱۲ گلوله به «بیزی» اصابت کرد، اما زنده ماند.

پلیس، قربانی این تیراندازی را با نام «دِندِر کانوِی» خواننده رپ آمریکایی و با نام معروف هنری «یِلا بیزی» شناسایی کرد.

پلیس اعلام کرد که این مرد بلافاصله به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شده و زمانیکه کارآگاه لوئیس‌ویل به محل زخمی شدن این مرد رسیده زنده بوده و نفس می‌کشیده است.

«دَن راشل» از پلیس لوئیس‌ویل اعلام کرد که هنوز هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر انگیزه مسبب تیراندازی به دست نیامده و ضارب تا کنون دستگیر نشده است.

این خواننده در مصاحبه‌های مختلف در گذشته همیشه از مشکلات و دردسر‌های دوران کودکی‌اش صحبت می‌کرده و اینکه در سن ۱۲ سالگی پدرش به قتل رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رپر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل

منابع فلسطینی از شهادت یک زن جوان ۲۰ ساله فلسطینی در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش اشغالگر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که مناطق مختلف کرانه باختری همچنان عرصه داغ درگیری فلسطینیان با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است، صبح امروز منابع رسانه‌ای از شهادت یک زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اداره کل امور مدنی از شهادت «میمونه عبدالحمید خراحشه» زن 20 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال الخلیل خبر داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان این رژیم به سمت یک زن فلسطینی در شمال الخلیل تیراندازی کرده‌اند.

رادیو ارتش اشغالگر مدعی شد که این زن جوان فلسطینی در تلاش برای انجام عملیات ضد اسرائیلی بوده است که هدف گلوله نظامیان ارتش اسرائیل قرار گرفت.

هنوز جزئیات بیشتری درباره شهادت این بانوی جوان فلسطینی منتشر نشده است.

نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاباعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختریشهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!