Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: تلف شدن ماهی‌ها در ساحل این بندر ارتباطی با آلودگی ناشی از ورود فاضلاب خانگی به دریا ندارد.

ضمن تکذیب تلف شدن ماهیان سواحل بندر گناوه بر اثر فاضلاب های خانگی گفت: پس از اطلاع از تلف شدن ماهی ها در ساحل گناوه بررسی های لازم از طریق آزمایش های شیمی و میکروبی انجام شد که خوشبختانه این مشکل به دلیل فاضلاب های خانگی این شهرستان نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ماهی‌های تلف شده در سواحل گناوه که وزن‌شان به بیست کیلو هم نمی‌ رسد ، دور‌ریز ماهی‌های غیر اقتصادی است که از تور صیادان غیرمجاز ترال به دریا ریخته شده است.

وی در ادامه افزود: معمولا وقتی صیادان نتوانند یا نخواهند به هر دلیلی بخشی از ماهی‌های صیدشده را با خود ببرند آنها را در دریا رها می کنند، زیرا این ماهی‌ها یا سالم نبوده و یا ارزش نداشتن اقتصادی چندانی ندارند.

تولیده با انتقاد از برخی شایعه‌‌سازی‌ها بیان کرد:‌ متاسفانه خبر و تصاویر منتشر شده ماهی‌های تلف شده در گناوه به دلیل ورود فاضلاب خانگی به دریا درست نیست و علت آن همان است که گفتم.

رئیس اداره محیط زیست گناوه ادامه داد: تحت هیچ شرایطی ماهی های تلف شده ارتباطی با آلودگی ناشی از فاضلاب شهری ندارد و اگر این طور بود باید گونه های دیگر آبزی نیز تلف می شدند.

تولیده گفت: در حال حاضر حدود 85 درصد فاضلاب شهرستان گناوه به سمت تصفیه‌خانه ها انتقال داده شده و پس از تصفیه کامل در حوضچه‌های مختلف به سمت دریا فرستاده می شوند.آزمایشگاه‌های ما در اداره محیط زیست نیز هر ماه این خروجی‌ ها را پایش می کنند. تاکنون هم ‌ گزارشی درباره ورود آلودگی فاضلاب به در‌یا گزارش نشده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: با بررسی‌ بافت ماهی‌ها هم مشخص شد که این ماهیان ‌در روزهای گذشته ‌با جریان آب و باد به کنار ساحل رسیده‌اند.

روز گذشته مطلبی در فضای مجازی شهرستان گناوه ‌مبنی بر تلف‌شدن ماهی‌ها در ساحل این بندر به علت ورود فاضلاب خانگی شهری به دریا‌ دست به دست شد که در گفت وگو با رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه این خبر تکذیب شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته گیاهی که 10 دقیقه ای لاغرتان می کند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوری / حمله بمب گذار انتحاری به سفارت ایران در ترکیه اولین عکس منتسب به جسد خاشقجی در ترکیه / دستان قطع شده یافت شدند! + تصاویر دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اقتصادی فضای مجازی ماهی آلودگی دریا ناشی گناوه عکس ایران قتل تصاویر زن فیلم جوان یک زن پرونده مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه

آفتاب‌‌نیوز :

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (یکشنبه) دوم اردیبهشت در واکنش به کشف گور‌های دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه گفت: انتشار خبر هولناک، فجیع و دلخراش قتل‌عام و دفن دسته جمعی و پنهانی صد‌ها نفر از بیماران، مجروحان و کادر پزشکی بیمارستان ناصر در محیط این بیمارستان در غزه، موجب بهت و اندوه افکار عمومی جهان شده است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر حمایت حقوقِ بین‌الملل بشردوستانه بویژه کنوانسیون‌های ۱۹۴۹ ژنو از مراکز بیمارستانی و درمانی اعلام کرد: ارتکاب جنایت مزبور علاوه بر احراز مسئولیت رژیم اسرائیل و مسئولیت کیفری مرتکبان صهیونیستی آن، موجِد مسئولیت بین‌المللی برای دولت‌های حامی شناخته شده این رژیم است.

کنعانی افزود: جنایات مکرر، سازمان یافته و گسترده رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از مصادیق بارز نسل‌کُشی و جنایت جنگی است و مقابله با بی کیفری آمران و مباشران جنایت یاد شده، بر عهده جامعه جهانی و مراجع بین‌المللی است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن شدید این فاجعه هولناک، از دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس دوره‌ای شورای امنیت این سازمان و همه کشور‌ها و اعضای مسئولیت پذیر در جامعه جهانی می‌خواهد که علاوه بر محکوم کردن آن، از ظرفیت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای تعقیب و رسیدگی قضایی این جنایت و مجازات عاملان و آمران آن استفاده کنند.

سازمان امدادرسانی غزه از کشف یک گور دسته‌جمعی حاوی پیکر ۵۰ شهید در محوطه بیمارستان ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب غزه خبر داد. براساس اعلام این سازمان پیش‌بینی می‌شود گور‌های دسته‌جمعی دیگری نیز در این مجتمع پزشکی وجود داشته باشد. 

از سوی دیگر منابع فلسطینی از کشف پیکر‌های بیش از ۲۰۰ نفر در گور دسته جمعی در خان یونس در جنوب غزه خبر دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • واکنش کنعانی به کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • ببینید | کشف ۲۱۰ پیکر در گور جمعی خان یونس