Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ لحظاتی پیش مراسم استقبال از چهار ورزشکار گلستانی که در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا برسکوی افتخار ایستادند، با حضور مسئولین ورزش استان و علاقه‌مندان برگزارشد.

در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا محمد نعمتی در ترکیب تیم‌ملی والیبال نشسته مردان و عبدالجلیل قرنجیک در ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر مردان از گلستان مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نور محمد آرخی پرتاب گر گلستانی با پرتاب وزنه ۱۲متر ۶۴ سانتی متر مدال نقره مسابقات پارا آسیایی جاکارتا را از آن خود کرد؛ و زهرا دانای طوس با درخشش در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کرد.

هر چهار نمایده استان گلستان در مسابقات پار ا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ برسکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستادند.

انتهای پیام/ف

 مراسم استقبال از قهرمانان گلستانی در مسابقات پار آسیایی برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله استانی مسابقات قرآن مدارس سما با عنوان طرح قدس در دو نوبت صبح و عصر با حضورعلی کریمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، حراست و کارکنان در دبیرستان سمای واحد نورآباد ممسنی برگزار شد.

این مسابقات سالانه در چهار مرحله برگزار می‌شود و در مرحله استانی این رقابت قرانی بیش از ۴۰۰ نفر  در استان فارس با هم رقابت می‌کنند که ۲۰ نفر از کارکنان و. دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مدرسه سمای واحد نورآباد نیز مشارکت دارند.

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این مسابقات اظهار کرد: دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه سما تا کنون دو مرحله مدرسه و واحد این رقابت قرآنی که راهی برای رشد و تعالی بیشتر همگان به شمار می‌رود را پشت سر گذاشته اند و اینک در مرحله استانی و به صورت آنلاین در حال رقابت هستند.

 وی افزود: امیدواریم با اتکا به خداوند و اتکا به رهنمودهای قرآن کریم و مشارکت بیشتر در برنامه‌های قرآنی بتوانیم گاهی هر چند کوچک در راه مهجوریت زدایی از قرآن کریم برداریم. آزمون‌های کتبی این مسابقات نیز روز یکشنبه دوم اردیبهشت با حضور ناظران استانی در دبیرستان سما یواحد نورآباد برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، شرکت کنندگان این مرحله از مسابقات قرآنی طرح قدس مدارس سما در رشته‌های تحقیق و ترتیل، حفظ، تفسیر، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و مداحی و اذان با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فرمت جدید چمپیونزلیگ: این تیم‌ها همیشه هستند!