Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@18:24:04 GMT

این مرد دلار فروش چه رازی داشت؟!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۹۳۶۹

حوادث رکنا: سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فروشنده دلارهای تقلبی در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی مراجعه خانمی به کلانتری ۱۱ مرکزی و اعلام شکایت مبنی بر اینکه پس از خرید یک هزار و ۳۰۰ دلار از یک فروشنده ارز، متوجه می‌شود که دلارها جعلی هستند و قرار است، هزار و ۲۰۰ دلار دیگر نیز از وی تحویل بگیرد، بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس Police آگاهی به آدرس موردنظر در کرج اعزام و نامبرده را دستگیر کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از منزل نامبرده تعداد ۲۵ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی کشف شد و متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد .

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: فرد دستگیرشده اذعان کرده است که دلارهای تقلبی را مدت‌زمانی که در خارج از کشور ساکن بوده از یک فرد ایرانی در مقابل کاری که برای وی انجام داده تحویل گرفته و پس از متوجه شدن تقلبی بودن آن‌ها اقدام به فروش دلارها می‌کند .

سرهنگ نادربیگی افزود: در اجرای نظارت بر قاچاق Contraband کالا و ارز و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی مبنی بر کنترل و نظارت بر فعالان بازار Store ارز و صرافی‌ها، طرح‌های متعددی در استان البرز اجراشده است.

وی نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌کند بسیار تأثیرگذار دانست.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته گیاهی که 10 دقیقه ای لاغرتان می کند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوری / حمله بمب گذار انتحاری به سفارت ایران در ترکیه اولین عکس منتسب به جسد خاشقجی در ترکیه / دستان قطع شده یافت شدند! + تصاویر دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police منزل قاچاق Contraband بازار Store اخبار حوادث استان البرز پلیس آگاهی کرج تقلبی دستگیر شد عکس ایران قتل تصاویر زن فیلم جوان یک زن پرونده مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟

خبرآنلاین نوشت: گزارش‌ها از بازار غیررسمی ارز نشان می‌دهد که دلار در کریدور چهارم کانال ششم خرید و در کریدور پنجم کانال ششم به فروش رفت.

بنا به این گزارش، در معاملات اولین روز اردیبهشت‌ماه، صرافی‌های حوالی میدان فردوسی و چهارراه استانبول خرید و فروش ارز نداشتند و تنها خریداران و فروشندگان ارز در بازار غیر رسمی دلال‌ها بودند.

درباره وضعیت بازار ارز، علی رضایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در اظهارنظری تازه عنوان کرده؛ با این‌که احساس و تلقی عموم مردم و تحلیل فعالان اقتصادی بر جهش نرخ ارز در صورت پاسخ متقابل ایران به رژیم صهیونیستی بود، اما نرخ ارز جهش زیادی را تجربه نکرد و بعد از افزایش قیمت هیجانی و کاذب در ساعات اولیه، دوباره روند نزولی آن آغاز شد و در زمان حاضر حدود ۶۵هزار تومان است.

این نماینده ملت تاکید کرده؛ تنش‌های سیاسی و فضای آماده‌باش جنگی در هر کجای دنیا باعث ایجاد نگرانی‌های اقتصادی و نوساناتی می‌شود که البته پایدار نیست و با فروکش کردن التهابات و برقراری آرامش، به روال عادی بازمی‌گردد، بنابراین باتوجه به اینکه رژیم جنایت‌کار صهیونیستی جرات حمله متقابل به کشورمان را ندارد، احتمال کاهش نرخ در بازار آزاد در روز‌های آینده بسیار زیاد است.

امیر شهریاری، فعال اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی ایران نیز گفته؛ بر خلاف اینکه بسیاری از منتقدان بر این باور بودند که اقدام اخیر ایران که در دفاع از حرمت و حریم کشور صورت گرفت، می‌تواند باعث افزایش افسارگسیخته قیمت دلار شود، اما قیمت‌ها به خوبی کنترل شد و ما شاهد افزایش بیش از حد قیمت‌ها نبودیم. چه بسا در روز‌های اخیر هم شاهد سیر نزولی قیمت ارز بازار هستیم که امیدوارم این روند ادامه یابد.

شهریاری با پیش‌بینی شرایط بازار با توجه به اتفاقات احتمالی در منطقه متذکر شده؛ تاکنون که با مداخله و نظارت سیاست‌گذار، قیمت ارز کنترل شده و چه بسا با ادامه یافتن آرامش کنونی می‌توان به کاهش قیمت دلار و رسیدن به کانال‌های پایین‌تر هم امیدوار بود. البته این وضعیت، مشروط بر تداوم آرامش در منطقه است که بنظر میرسد این آرامش همچنان ادامه پیدا کند.

tags # قیمت دلار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟