Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فلامینگو از الان پاکتا را یکی از ستاره های آینده می داند.

طرفداری- دورویال جونیور، سرمربی فلامینگو، لوکاس پاکتا را بسیار شبیه به لوکا مودریچ و کوین دی بروین می داند. پاکتا به زودی در انتقالی 35 میلیون یورویی به میلان خواهد پیوست. جونیور پس از پیروزی 3-0 برابر فلومیننزه، به خبرنگاران گفت:

هنوز با لوکاس صحبت نکرده ام، اما مذاکرات به خوبی توسط مدیران پیش برده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن به خاطر انتقالش، تمرکز خود را از دست نخواهد داد. او را بسیار با انگیزه و پویا می بینم. او همه چیز برای تاریخ سازی را دارد. لوکاس پاکتا از لحاظ نشاط بازی و تاثیر گذاری در جریان مسابقه، بسیار شبیه مودریچ و کوین دی بروین است. او را هافبک بسیار متعادلی می دانم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند