Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و جمعی از فرماندهان سپاه از دو خانواده ایثار گر در مهدیشهر دیدار کردند.
شهید حسین توکلی یکی از رزمندگان مدافع حرم بود که ۷ مرتبه به سوریه اعزام شده بود که در تاریخ بهمن ۹۶ در دیرالزور، المیادین سوریه دعوت حق را لبیک گفت و در تاریخ ۱۱ آذر، سه ماه پس از شهادتش بر روی دستان دوستان و همرزمانش در مهدیشهر تشیع شد، از این شهید دو فرزند دختر ۵ ساله و پسرچهار ساله به یادگار مانده است، گلزار این شهید در مزار شهدای طالب آباد مهدیشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سردار حسن زاده از جانباز اکبر حاجعلیان دیدار کردند و از نزدیک پیگیر احوال این جانباز دوران دفاع مقدس شدند.
حاجعلیان جانباز ۵۰ درصد ضمن بیان خاطراتش در زمان جنگ از سردار و مسئولین خواسته کوچکی داشت.
با توجه به خواسته هائی از سوی این جانباز عزیز با حضور ریاست بنیاد شهید شهرستان مهدیشهر برای رسیدگی به مشکلات مطرح شده در دستور کار قرار گرفت.
جانباز حاجعلیان به علت عارضه شیمیائی روزانه ۲۴ قرص مصرف مینماید و از دیگر تاثیر این دارو‌ها افزایش وزن بسیار بالاست که این جانباز عزیز علاوه بر مشکل شیمیائی و اعصاب و روان و قلب و عروق با آن دست به گریبان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر