Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور و با آغاز آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی از هفته جاری، این طرح در 211 روستای استان زنجان، تا 21 آبان انجام خواهد شد.

سجاد صنعتی منفرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت اجرای طرح آمارگیری، بیش از 4هزار مسکن روستایی زنجان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صنعتی منفرد از ساکنان روستاها، بخشداران و دهیاران خواست، برای تهیه آمار دقیق از مسکن روستایی با ماموران آمارگیری همکاری کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد: با جمع آوری اطلاعات دقیق و صحیح با مشارکت روستاییان در این طرح، می توان در تهیه و اجرای طرح های جامع بهسازی مسکن، توسعه اصولی و پایدار روستاها و برنامه ریزی ها هدفمند و موثر عمل کرد.
صنعتی منفرد گفت: نقش اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی این موضوع و جذب حداکثری اهالی روستا در اجرای این طرح مهم است و می توان با تعامل بیشتر، گام های موثری در اجرای طرح در استان داشت.
به گزارش ایرنا، در زنجان، 91 هزار و 265 واحد مسکونی روستایی شناسایی و تا کنون 47 هزار و 109 واحد مسکونی روستایی برابر با 51 درصد، توسط بنیاد مسکن استان مقاوم سازی شده است.
طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی برای چهارمین بار در سطح استان اجرا می شود.
این طرح به سازماندهی مسکن روستایی، ساماندهی و ایجاد امکانات رفاهی، همچنین بهبود وضعیت مسکن روستائیان کمک کرده و اجرای آن در کنار سایر طرح های عمرانی گام مهمی در این راستا به شمار می رود.
در این طرح اطلاعات و ویژگی های سکونتی و بهداشتی، امکانات عمومی و عمرانی، برنامه‌ریزی برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، همچنین برنامه ریزی برای توسعه و عمران مناطق روستایی جمع آوری و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
/6085/3216

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آمارگيري مسكن روستايي بنياد مسكن انقلاب اسلامي آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند

محمود کشاورز با بیان اینکه استان ایلام دارای ۶۳۷ روستا است، اظهار کرد: ۵۰ روستای این استان به دلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در ردیف استان‌های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی قرار گرفته است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر استان در سال گذشته بسته شد.

کشاورز بیان کرد: تعداد مشترکان گاز استان از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۹۸ مشترک است.

وی گفت: تاکنون پنج هزار و ۹۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: تاکنون، بیش از ۱۲۶ هزارو ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده‌است.

کشاورز بیان کرد: در حال حاضر۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به یک هزار و ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان نیز گازرسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی و ۲۴ جایگاه CNG در استان نیز در استان انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران