Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سینمایی هنر و تجربه با مشارکت سفارت آلمان در ایران و موسسه آرسنال برنامه­‌ای تحت عنوان «فورم اکسپندد (Forum Expanded) را در تاریخ ۲۸ مهرماه برگزار می­کند. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش روابط­ عمومی باشگاه خبرنگاران پویا، این برنامه که با مشارکت سفارت آلمان و موسسه آلمانی آرسنال برنامه ­ریزی شده است، شامل نمایش شش فیلم کوتاه و جلسه گفتگو پیرامون این شش فیلم خواهد بود که در تاریخ 28 مهرماه ساعت 18 در سالن فردوس موزه سینما برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بروس­لی در سرزمین بالزاک» به کارگردانی ماریا ترزا آلوس محصول سال 2007 کشور فرانسه، «فالگوش» (سرزنش­ها و شعله ­ها) به کارگردانی محمدرضا فرزاد محصول سال 2011  ایران، «آیا تا به حال یک خرس کشته­ای یا جمیلا شدن» به کارگردانی مروا آرسانیوس محصول سال 2014 کشور لبنان، «در باب ساخت فیلم­های گریفیث» به کارگردانی هارون فاروکس محصول سال 2006 آلمان، «امروز 11 ژوئن 1993 است» به کارگردانی کلاریسا تیمه محصول سال 2018 آلمان و بوسنی و « Xenogenese » به کارگردانی موریشیتا آکی هیکو محصول کشور ژاپن شش فیلم کوتاهی هستند که در این برنامه به نمایش درخواهند آمد.

خانم استفانی شولت استراتوس (Stefanie Schulte Strathaus) مهمان ویژه این برنامه یک روزه است که پیش از نمایش درباره فیلم­ ها و همچنین در زمینه فعالیت­ های موسسه آرسنال و برنامه های فوروم صحبت خواهد کرد. وی در حال حاضر مدیر موقت فورم (Forum) و مدیر فورم اکسپندد (Forum Expanded) است و از سال 2004 به همراهی میلنا گرگور (Milena Gregor) و بیرجت کوهلر (Birgit Kohler) نایب رئیسی موسسه آرسنال (موسسه تولید فیلم و ویدئو آرت) را برعهده داشته است.

فورم اکسپندد یکی از بخش­ های جشنواره فیلم برلین است که با هدف گسترش فهم دقیق از فیلم پایه­‌گذاری شده است. این بخش دامنه گسترده‌­ای از فیلم­‌های معاصر و  تاریخی، دیجیتال و آنالوگ، هنر چیدمانی (Installation Art)، اجرا و موسیقی را شامل می­‌شود. فورم و فورم اکسپندد برنامه‌­هایی هستند که توسط موسسه آرسنال (موسسه تولید فیلم و ویدئو آرت) به عنوان بخشی از برلیناله به شکل مستقل انتخاب و طرح‌­ریزی می­‌شوند.

ورود برای عموم علاقه­‌مندان آزاد است، اما ظرفیت سالن محدود خواهد بود.

انتهای پیام/

R1520/P1439/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلب» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  در این برنامه با شخصیت‌های علمی، سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی کشور درباره لحظات دلشکستگی، عاشقی و شادی قلب و دل آن‌ها گفتگو می‌شود. 
سید بشیر حسینی اجرای برنامه «قلب» را برعهده دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «قلب» در شبکه نمایش خانگی
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید
  • ۱۴ هزار هکتار از باغات مازندران شناسنامه دار شد
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت
  • «شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏