Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: با هدف کاهش تلفات در مواقع بحرانی طرح آموزش دهیاران استان برای مقابله با بحران در اردبیل اجرا می‌شود. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گرمی اظهار داشت: با هدف کاهش تلفات در مواقع بحرانی طرح آموزش دهیاران استان برای مقابله با بحران در اردبیل اجرا می‌شود که هم‌اکنون با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها این دوره‌های آموزشی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه عملکرد دهیاران به دلیل ارتباط در لحظات اولیه وقوع حادثه بسیار حائز اهمیت است و ارائه آموزش به دهیاران می‌تواند در کاهش خسارات حوادث بسیار تاثیرگذار باشد که باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام یابد تا بتوانیم تلفات را به حداقل برسانیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از آمادگی این مجموعه برای هر گونه حادثه احتمالی و حوادث طبیعی در استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه با ما تعامل و همکاری داشته باشند تا بتوانیم کم‌ترین خسارت را در مواقع وقوع حادثه متحمل شویم.

عبدالعلی‌پور بیان کرد: با توجه به شروع فصل سرما در استان باید کشاورزان نسبت به برداشت محصولات خود اقدام کنند تا سرمازدگی محصولات را از بین نبرد و کشاورزان را با مشکل مواجه نکند که در تمامی این موارد دهیاران نقش بسیار مهم و اساسی در فرهنگ‌سازی مناسب بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: از مسئولان و دستگاه‌های مربوطه انتظار داریم برای تحقق اهداف مورد نظر با ما همکاری کنند تا بتوانیم با تدوین برنامه‌های مناسب در راستای مقابله با بحران به شکل مناسب در استان عمل کرده و خسارات را در استان به حداقل رسانده و مدیریت بحران را عملا محقق کنیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: قاره آسیا بدترین حوادث آب‌وهوایی به ویژه سیل را در جهان تجربه می‌کند. شبکه تی آر تی ترکیه با اشاره به بحران گرمایش جهانی و بالا رفتن بی‌سابقه دمای زمین نوشته دمای کره زمین نسبت به دوره ۱۹۶۰-۱۹۹۰ دو برابر شده است و این گرمایش بی سابقه تبعات فاجعه‌باری به ویژه در قاره آسیا داشته است.

بنا براین گزارش،‌ ۷۹درصد از بلایای طبیعی آبی در سال ۲۰۲۳ میلادی در قاره آسیا به وقوع پیوسته است.

۶۰درصد از بلایای طبیعی مرتبط با سیل بوده است. فجایع محیط زیستی در قاره آسیا ۲هزار قربانی داشته است. و این حوادث محیط زیستی زندگی بیش از ۹میلیون نفر را به‌طور مستقیم تحت تاثیر قرار داده است.

دولت چین اوایل هفته جاری اعلام کرد که بر اثر بارش باران‌های سیل‌آسا در گوانگ‌دونگ پرجمعیت‌ترین استان این کشور، مجبور شده تا حدود ۶۰ هزار نفر را از خانه‌هایشان تخیله کند. هفته گذشته نیز سیل بی سابقه در امارات متحده عربی خسارت های گسترده ای را برجای گذاشت. برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این سیل به ویژه در شهر دبی یک میلیارد دلار خسارت به بار آورده است.

کد خبر 846954 برچسب‌ها سيل خبر مهم محیط زیست جهان

دیگر خبرها

  • بسیاری از بحران‌ها نتیجه رویکرد سلطه‌طلبانه غرب است
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی