Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرگان از استمهال ۳ ساله وام‌های بانکی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه اخیر خبر داد. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابوالقاسم صفوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مهلت ویژه‌ای به کشاورزان خسارت دیده برای تمدید بازپرداخت تسهیلات بانکی داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه می‌توانند با مراجعه به بانک کشاورزی مهلت باز پرداخت تسهیلات خود را تا 3سال تمدید کنند.

فرماندار گرگان گفت: کشاورزان گلستانی که در حوادث غیرمترقبه  مانند سیلاب و بارش‌های اخیر دچار خسارت شدند تا پایان مهرماه می‌توانند با مراجعه به شعب بانک کشاورزی از این شرایط برخوردار شوند.

وی ادامه داد:  با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید و همچنین براساس دستورالعمل اجرایی بند «خ» ماده 33 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه کشور، مقرر شده است که کل بدهی، سر رسید شده کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه در سال زراعی 96_ 97 که موعد سررسیدشان تا تاریخ 6 شهریور 97 بوده است به مدت 3 سال مورد تمدید قرار گیرد.

به گفته وی، کشاورزان مشمول طرح می‌توانند با کارت ملی و شناسنامه به شعب بانک کشاورزی حوزه محل اقامت خود مراجعه کرده و نسبت به تمدید مهلت قانونی بازپرداخت اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مفدا؛ ­آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ و مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های PMP، OSCE، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا