Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@12:50:18 GMT

آخرین وضعیت پرداخت سودسهام عدالت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۹۵۷۹

سازمان خصوصی سازی پایان مهرماه را آخرین مهلت ثبت شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت اعلام کرد. ناطقان: دریافت شماره شبای بانکی مشمولان برای واریز سود سال مالی 1395 شرکت های سرمایه پذیر به حساب مشمولان از سی ام فروردین ماه سال 1396 تاکنون از طریق سامانه سهام عدالت اجرا و در چند نوبت تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس مصوبه آخرین جلسه شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، این مهلت حداکثر تا پایان مهرماه امسال برای مشمولان تمدید شده است و این زمان تمدید نمی شود.
از دهم شهریورماه دوباره امکان ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت فراهم شده است.
مشمولان برای ثبت شماره شبای خود می توانند به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.
سازمان خصوصی سازی در اطلاعیه خود تاکید کرد پس از این مدت دوباره امکان ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت غیرفعال شده و به هیچ وجه تمدید نمی شود.
به گزارش ایرنا، تاکنون نزدیک به 38 میلیون و 800 هزار نفر سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت کرده اند و سود اختصاص یافته به این دسته از مشمولان حدود سه هزار و 200 میلیارد تومان بوده است. منبع: ایرنا برچسب ها: پرداخت سود ، سهام عدالت ، مشمولان ، شماره شبا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرداخت سود سهام عدالت مشمولان شماره شبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: هر چند پس انداز این دختر نوجوان اندک و ناچیز بود، اما نفس این کار در این سن و سال بسیار ارزشمند و تحسین برانگیز است.

او تصریح کرد: یک ماه نخست امسال ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران، آورده مددجو، پرداخت تسهیلات و گذشت شاکی آزاد شدند که ۲ تن از آن زندانیان زن بودند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • تمدید ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد