Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی عصر دوشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذا شهرستان قرچک که با محوریت برنامه‌ریزی جهت انجام اقدامات پیشگیرانه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، بررسی وضعیت سلامت آب شرب و ارائه گزارش جهاد کشاورزی از آبیاری مزارع با فاضلاب برگزار شد، ضمن بیان اهمیت تأمین آب آشامیدنی عاری از هرگونه آلودگی، از مسئولین ذیربط خواست تا نسبت به تنویر اذهان عمومی گام بردارند و نسبت به رفع شکستگی‌ها و نظارت بر کلر باقی‌مانده استاندارد اهتمام ورزیده و همچنین به‌طور مرتب نسبت به پایش آلودگی‌های میکروبی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظر به اهمیت نظارت بر تأمین آب سالم برای شهروندان ادارات آب و فاضلاب قرچک و باقرآباد، همچنان همکاری و تعامل لازم را با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند و گزارش فصلی از مخازن، منابع آب و وضعیت آب به فرمانداری ارسال شود.

خطیبی با توجه به‌پیش رو بودن فصل سرما و شیوع احتمالی بیماری آنفلوانزای پرندگان، نسبت به شناخت کانون آلودگی این بیماری و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش احتمالی میزان خسارات، دستوراتی را صادر کرد.

سرپرست فرمانداری قرچک همچنین بر ساماندهی فاضلاب‌ها جهت آبیاری مزارع از سوی ادارات مربوطه از جمله شهرداری، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان تأکید کرد.
 

کد خبر 4431183

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری قرچک قرچک اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شال فروش معاون برنامه ریزی و‌توسعه فرمانداری چابهار گفت:در مناطقی که معابر و یا منازل دچار آبگرفتگی شده اند نیرو‌های خدمات رسان مشغول راهسازی آب هستند.
وی گفت: درپی بارش‌های شب گذشته و صبح امروز، به زیرساخت‌های شهری چابهار خسارت وارد کرده است که تیم‌ های ارزیاب با فروکش کردن آب در منطقه درحال ارزیابی خسارت‌ها هستند.
شال فروش گفت: تاکنون هیچگونه خسارت جانی در پی بارش‌ها در چابهار گزارش نشده است و‌زندگی مردم در شراط عادی در جریان است.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار گفت: درسطح شهر چابهار گزارش‌هایی مبنی بر آبگرفتگی منازل مردم، و‌مغازه‌ها گزارش شده است که گرو‌های امدادی به محل اعزام شدند ودر حال خدمات رسانی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر
  • لزوم مدیریت بیماری و آفات درختان سیاه ریشه
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • خسارت ۷۰ درصدی به مزارع درصورت بی توجهی به بیماری زنگ زرد گندم
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد