Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از هماهنگی کلانتری‌ و پاسگاه‌ها در میزبانی‌ از زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی‌ با تمام توان برای تامین امنیت زائران‌ تلاش‌ می‌کند. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار محمد شرفی عصر امروز در سفر خود به ایلام که به منظور بررسی توان و برنامه‌های اجرایی‌‌ و عملیاتی ناجا در اربعین امسال انجام شده است، اظهار داشت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خط مقدم تامین نظم و امنیت در کشور‌ند و در ایلام اربعین آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه از شاخصه‌های مهم کلانتری و پاسگاه‌ها، انقلاب گری، چابکی و آماده به خدمت بودن شبانه‌روزی کارکنان کلانتری و پاسگاه‌هاست،‌ خاطرنشان کرد: توان بالا و شایستگی رزم از ویژگی‌هایی است که به طور مستمر بایستی در این بخش تقویت گردد تا با آمادگی کامل، امکان انجام ماموریت فراهم شود.

شرفی یادآور شد: رویکرد پلیس پیشگیری، عمومی کردن پیشگیری از جرم است که در این رویکرد ایجاد ساز و کار مشارکت مردمی، گفتمان عمومی در پیشگیری از جرم، تبدیل این گفتمان به اقدام، عمل را دنبال و اجرایی می‌کند.

وی تصریح کرد: تبدیل پیشگیری از جرم به عنوان یک تکلیف قطعی وهمگانی است که به جد پیگیری می‌شود.

 شرفی اقدامات فرماندهی انتظامی استان ایلام را در خصوص توجه به کلانتری و پاسگاه‌ها شایسته و تاثیر گذار دانست و گفت: در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی ایلام با تمام توان و تلاش شبانه روزی در جهادی مثال زدنی ایفای نقش می‌کند.

وی در پایان از آمادگی پلیس برای میزبانی از زائران اربعین حسینی خبر داد.

انتهای پیام/ش

R7718/P1377/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898855

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر