Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی مقیمی روز دوشنبه به ایرنا افزود: امسال سی امین سالگرد رحلت معلم اخلاق حضرت آیت الله خاتمی (ره) است، ایشان در پنجم آبان ماه سال 67 دارفانی را وداع گفتند.
فرماندار اردکان با بیان اینکه انسان های نیک و علمای بزرگوار که منشا خیر و برکت بودند آثارشان در جهان باقی می ماند تصریح کرد: حضرت آیت الله خاتمی (ره) با سلوک ، اخلاق، منش و رفتاری که داشتند بعد از گذشت 30 سال هنوز یاد ایشان در ایران ، استان یزد و بخصوص اردکان زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقیمی اظهار داشت: وی، شاگردان و فرزندان نیکوی بسیاری را تربیت و پرورش دادند و اساس کار وی هم ادب و اخلاق بود.
فرماندار اردکان با بیان اینکه گمشده جامعه امروز اخلاقیات است یادآور شد: جامعه ما نیاز به الگوهایی بزرگی چون حضرت آیت الله خاتمی (ره) دارد که در زندگی اخلاق را زیربنای کار خودشان قرار داده اند و بدون شک جامعه ای که اخلاقیات و زیربنای آن درست باشد و از رذیلت هایی چون دروغ و ریا به دور باشد آن جامعه رستگار ، سعادتمند و در آن آرامش برقرار است .
مقیمی از مردم اردکان دعوت کرد که در مراسم سالیاد آن مرحوم شرکت کنند تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطرات نیکوی این بزرگوار فراموش نشدنی، مسبب حل مشکلات جامعه شوند.
آیت الله سید روح‌الله خاتمی ، مؤسس مدرسه علمیه اردکان و نماینده امام (ره) در استان و امام جمعه شهر یزد بود.
وی پنجم آبان 1367 درگذشت و در اردکان به خاک سپرده شد، امام خمینی(ره) در پیامی وی را یکی از چهره‌های تقوا، خلوص و ایمان توصیف کرد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان اخلاق امام جمعه امام خمینی مدرسه یزد راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علما و روحانیون اهل سنت با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است از مردم گنبد کاووس خواستند در مرحله دوم انتخابات حضوری پر شور دشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • حضور سیدمحمد خاتمی در یک مراسم ختم + تصاویر
  • امام صادق(ع) در مناظرات آموزگار اخلاق و ادب بودند
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم