Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک مقام مسئول گفت: با توجه به مشکلات حمل و نقل کامیون داران، مرغداران با کمبود دان در مرغداری‌ها روبرو هستند.

محمد یوسفی، رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی  با انتقاد از کمبود دان در مرغداری ها اظهار کرد: با توجه به اعتصاب کامیون داران و مشکلات حمل و نقل مواد اولیه دام، مرغداران با کمبود دان در مرغداری ها روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود آنکه ارتش، سپاه و سایر دستگاه ها تعدادی کامیون در اختیار دارند، از این رو باید به کمک مرغداران بیایند تا با کمبود دان در مرغداری ها منجر به تلفات چشمگیر طیور نشود.

یوسفی با اشاره به اینکه توزیع نهاده ها از سوی شرکت پشتیبانی جوابگوی نیاز مرغداران نیست، بیان کرد: هم اکنون بسیاری از مرغداری ها بدون دان ماندند؛ چراکه آنها تمام ذخایر خود را استفاده کردند و دیگر چیزی در انبارها ندارند.

بیشتر بخوانید: افزایش 200 تومانی نرخ مرغ در بازار/ قیمت به 10 هزار و 200 تومان رسید

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نرخ هر کیلو ذرت تحویل به مرغدار را یک هزار و 200 و کنجاله سویا 2 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

وی ادامه داد: اگر مشکل کمبود دان در مرغداری ها برطرف نشود، مرغداران مرغ های خود را روانه کشتارگاه خواهند کرد و تا زمانیکه از وضعیت بازار اطمینان حاصل نکنند، اقدام به جوجه ریزی نخواهند کرد.

به گفته یوسفی هم اکنون سهمیه نهاده های دامی مرغداران روی کاغذ توزیع می شود .

این مقام مسئول در پایان نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 7 هزار و 400 و مرغ آماده به طبخ را 10 هزار تومان اعلام کرد و گفت:  هم اکنون هر کیلو مرغ زنده با نرخ 6 هزار و 600 ، مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 9 هزار و 500   و غرفه های میادین میوه و تره بار 8 هزار و 170 تومان عرضه می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • بحران ادبیات داریم
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر