Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به هزینه بین دو تا هفت میلیاردی مرمت هر کاروانسرا  تاکید کرد : با همکاری بخش خصوصی ۲۵ حمام تاریخی استان نیز به منظور میزبانی از زائران جهت فعالیت های رستوران و تفریح مرمت و بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نقش مهم امامزادگان در شهرهای مذهبی مانند آران و بیدگل به عنوان منشا امر خیر و قرآنی نام برد و اظهار داشت : وجود بیش از ۴۰ امامزاده در آران و بیدگل و قبور شهدا در جوار این امامزادگان موجب شده آران و بیدگل به عنوان شهر نمونه قرآنی در کشور مطرح باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ وقف جدید به تعداد موقوفات استان اصفهان به مبلغ شش میلیارد تومان اضافه شده و پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال به بیش از ۲۰۰ موقوفه برسد.

حجت الاسلام صادقی از برگزاری رویداد مهم مسابقات کشوری قرآن و معارف در اصفهان خبر داد وگفت : سال آینده در مهرماه مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان برگزار می شود لذا همه دستگاه باید برای برگزاری این مراسم باشکوه اداره اوقاف را یاری کنند.

انتهای پیام/م

 برگزاری مسابقات کشوری قرآن و معارف در مهرماه سال آینده به میزبانی اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشوده شدن در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال به روی گردشگران نوروزی

مدیرکل امور روستایی استانداری اصفهان گفت: با توجه به مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان، نمایشگاه دستاورد‌های فرهنگی و هنری روستاییان و عشایر استان با هماهنگی نهاد‌های ذی‌ربط به‌ویژه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با عنوان «روستا آباد» در محل صحن مرکزی این مجموعه تاریخی ویژه گردشگران نوروزی در حال برگزاری است.

مجید جوهری افزود:با توجه به اختلافاتی که بر سر مالکیت این مجموعه تاریخی وجود داشت، تالار تاریخی تیموری اصفهان بیش از ۵ سال  تعطیل بود، که با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، شهرداری اصفهان و سایر نهاد‌های ذی‌ربط امسال، برای اولین بار در‌های این مجموعه تاریخی گشوده شد .

او گفت: شرکت‌کنندگان در قالب ۲۰ غرفه محصولات روستایی به‌ویژه روستا‌های هدف گردشگری و عشایر  استان نیز صنایع‌دستی خود را در این مجموعه به نمایش گذاشته‌اند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآنی استان همدان به میزبانی ملایر
  • گشوده شدن در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال به روی گردشگران نوروزی
  • گردشگران موظف‌ به اجرای تمامی شئونات اسلامی در اماکن گردشگری فارس هستند
  • برگزاری نوروزگاه خوی در جوار کاروانسرای تاریخی خان
  • میزبانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم‌گردی خراسان رضوی از گردشگران
  • میزبانی مزار مولانا ابوبکر تایبادی از گردشگران + فیلم
  • اقامتگاه‌های بوم‌گردی محلی برای ارائه فرهنگ اصیل میزبانی به گردشگران
  • ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
  • بازدید شبانه ۴۵ گردشگر تهرانی از جاذبه‌های گردشگری ورامین
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز