Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@14:07:19 GMT

500 قزوینی میزبان زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۹۸۰۷

500 قزوینی میزبان زائران اربعین

بیش از 40 خادم استان قزوین، در ایام اربعین از زائران امام حسین ( ع ) در کشور عراق پذیرایی می کنند.

به گفته دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین، 500 خادم قزوینی در قالب 69 موکب در ایام اربعین به زائران حسینی خدمت خواهند کرد.

سعید خورشیدی همچنین یادآور شد: علاوه بر این 500 خادم، 40 روحانی نیز با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در موکب‌ها حضور پیدا می‌کنند و در امور مذهبی و فرهنگی به زائران اربعین، خدمات ارئه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه، موکب‌های قزوین در بخش‌های اسکان، پذیرایی، پزشکی، تنظیف و فرهنگی خدمت ارایه می‌کنند؛ افزود: از 69 موکب استان که در این ایام به زائران خدمات می دهند، 5 موکب در داخل کشور و در شهرهای آوج، آبگرم و مهران مستقر می‌شوند و سایر موکب ها در عراق استقرار خواهند یافت.

این در حالی است که به گفته این مقام مسئول نخستین گروه از خادمان موکب‌های قزوین پنجشنبه هفته گذشته به عراق اعزام شدند و گروه دوم نیز امروز راهی این کشور شدند. خورشیدی در پایان از خادمین موکب‌های استان قزودین در کشور عراق گفت که تا پایان هفته جاری به این کشور اعزام خواهند شد تا از هفته آینده کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را به طور رسمی آغاز کنند.

انتهای پیام/ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه 2 بر 2 رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از 13 سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال 92 با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ 29 مرداد ماه 1389 برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه 3 بر 0 به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره 10 را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

ویدئو: 214933

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روزها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان