Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@02:23:33 GMT

انتصاب سفیر جدید ایران در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۰۱۰

سعید بادامچی شبستری' بنا به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی منصوب شد.

به گزارش ایرنا پیش از این مسئولیت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی با 'حسن طاهریان' بود.

رئیس اداره دوم شرق آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نیز معاون سفارت و کاردار موقت سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین از جمله مناصب 'سعید بادامچی شبستری' سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی در گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبستری در تاریخ 19 مهر ماه سال جاری وارد سئول شد و در بدو ورود به فرودگاه 'اینچان' سئول، مورد استقبال مقامات وزارت امور خارجه کره جنوبی و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول قرار گرفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سفیر ایران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جنجالی سفیر ایران با مجری تلویزیون باکو

چندثانیه نوشت: در روز‌های اخیر، تصویری از سید عباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، در کنار مجری زن با پوشش خاص در شبکه یوتیوب باکو تی‌وی، جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرده است.

منتقدان، این اقدام سفیر ایران را توهین آمیز توصیف کردند.

tags # جمهوری آذربایجان سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • عکس جنجالی سفیر ایران با مجری تلویزیون باکو
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان