Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سخنگوی حزب رفاه ملت ایران با بیان این که از دو ماه پیش کنگره حزب رفاه ملت ایران تشکیل و اعضای شورای مرکزی مشخص شدند، گفت: امروز به صورت رسمی بهروز نعمتی به عنوان دبیر کل این حزب انتخاب شد.

سید شریف حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، اظهار داشت: برای انتخاب دبیر کل جلسه با حضور تمامی اعضا تشکیل و انتخاب دبیر کل به صورت رای مخفی برگزار و بهروز نعمتی با اکثریت آرا به عنوان دبیر کل حزب رفا ملت ایران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی خاطر نشان کرد: اصغر یداللهی موحد به عنوان قائم مقام دبیر کل و بنده نیز سخنگوی حزب شدم و عالی خانی به عنوان خزانه دار حزب انتخاب شد.
وی تاکید کرد: حزب رفاه ملت ایران کارش را با دبیر کلی بهروز نعمتی شروع کرد و در جلسات بعد موضوعات و مسایل مختلف بررسی می شود.
سخنگوی حزب رفاه ملت ایران تصریح کرد: در جلسات بعدی حزب اعضا درباره تشکیلات استان ها و کمیته ها بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
بهروز نعمتی در حال حاضر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی است.
سیام**1751**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي بهروز نعمتي حزب رفاه ملت ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در حکم مهدی عرفاتی آورده است:

«نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

به گزارش ایمنا، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کد خبر 746890

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • بهروز افخمی: باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • بهروز افخمی : باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر
  • انتصابات جدید در برخی ادارات کل بانک ملی ایران
  • گل دیدنی بهروز عظیمی به بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیا (ایران 4-3 بحرین)