Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@09:20:43 GMT

نتانیاهو: در حال مبارزه با ایران در سوریه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۱۸۵

نتانیاهو: در حال مبارزه با ایران در سوریه هستیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ادامه مقابله این رژیم با ایران در کشور سوریه سخن گفت. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ بین الملل آسیای غربی دیپلماسی ایران نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هاآرتص، بنیامین نتانیاهو در سخنرانی روز دوشنبه خود در مراسم افتتاحیه دوره زمستانی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بر ادامه مقابله با جمهوری اسلامی ایران در سوریه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت اسرائیل "همین روزها" به اقدام علیه ایران در سوریه ادامه می دهد.

نتانیاهو در ادامه به مذاکرات صلح میان رژیم صهیونیستی و دولت فلسطین اشاره کرد و با سرزنش محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین او را مسئول شکست مذاکرات و خواهان سرزمینی فلسطینی عاری از یهودی ها معرفی کرد.

انتهای پیام/

R42340/P36446/S8,90,95/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، یائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا درخواستی را تقدیم سرکنسولگری رژیم صهیونیستی در میامی کرده و خواستار فعالیت در آن به عنوان کارمند محلی شده است.

به گزارش تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در این رابطه نوشت: یائیر نتانیاهو این درخواست را کتبا تحویل سرکنسولگری داده و هم‌اکنون این درخواست در بخش آمریکای شمالی وزارت خارجه اسرائیل در حال بررسی است و وزارتخانه به این درخواست پاسخ نداده است.

در ادامه گزارش آمده است، یائیر نتانیاهو دارای گذرنامه سیاسی است، اما این گذرنامه به وی اجازه اقامت نامحدود در ایالات متحده را نمی‌دهد و از این رو وی به این فکر افتاده است.

منابع آگاه به این رسانه عبری زبان خبر دادند که احتمالا با درخواست یائیر موافقت خواهد شد.

پسر ۳۲ ساله نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اوایل آوریل سال گذشته و چند روز بعد از آغاز بحران بین پدرش و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اوج اختلافات داخلی این رژیم در مورد تغییرات قضایی از فلسطین اشغالی خارج و با وجود فشار رسانه‌ها و سازمان‌های عمومی پس از آغاز جنگ غزه و دعوت از نیرو‌های احتیاط برای بازگشت وی و پیوستن به ارتش او نوامبر گذشته تنها برای مدتی بسیار کوتاهی به فلسطین اشغالی آمده و در بخش تلفنخانه ستاره داود سرخ مشغول به کار شد، اما پس از چند روز مجددا به ایالات متحده گریخت.

بعد از آن تصاویری از وی در یک آپارتمان لاکچری که اجاره آن بیش از ۵۰۰۰ دلار در ماه است در رسانه‌های عبری منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست
  • اختلاف آمریکا و اسراییل ظاهری است/اولویت نتانیاهو ادامه جنگ است
  • خیابان سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، «خیابان نسل‌کشی» نام‌گذاری شد
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی