Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – سه مدرسه جدیدالاحداث و خیرساز در مناطق مختلف شهرستان پاکدشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، احداث مدرسه خیرساز15 کلاسه شهید محسنی، مدرسه 15 کلاسه شهید نجفی عرب و مدرسه 20 کلاسه مسکن مهر پاکدشت، سه فضای آموزشی جدیدی است که روز دوشنبه در این شهرستان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در این مراسم گفت: با بهره برداری از این مدارس، 50 کلاس درس به فضای موجود در شهرستان پاکدشت افزوده شد.
محمد سیلسپور افزود: مدرسه شهید علی محسنی با 15 کلاس درس در منطقه خاتون آباد و با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال توسط یکی از خیرین مدرسه ساز احداث شده است.
وی گفت: مدرسه شهید نجفی عرب با 15 کلاس 5 فضای کارگاهی و اتاق دفتری و اداری با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال توسط یکی دیگر از خیرین مدرسه ساز احداث شده است.
مدیر آموزش و پرورش پاکدشت اضافه کرد: مدرسه حکیم نظامی پاکدشت با 20 کلاس درس و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در مسکن مهر امام رضا(ع) احداث شده که با بهره برداری از آن مشکل فضای آموزشی در این پروژه مسکونی برطرف شد.
وی با اشاره به رشد سالانه 10 درصدی تعداد دانش آموزان پاکدشت گفت: درحال حاضر 70 هزار دانش آموز در مدارس پاکدشت به تحصیل مشغولند و با این روند رشد، سالانه به 50 کلاس درس جدید نیاز است.
مدیرآموزش و پرورش پاکدشت گفت: 257 ساختمان مدرسه با 306 شیفت کاری در مناطق روستایی و شهری پاکدشت وجود دارد که به دلیل تعداد زیاد دانش آموزان ، تمامی مدارس شهری به صورت دو نوبته اداره می شود.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مدرسه خيرساز آموزش و پرورش ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • رشد ۷۰ درصدی ساخت کلاس درس در قم