Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@10:25:02 GMT

کلیپی انگیزشی از کانر مک گرگور در UFC-MMA

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۱۹۵

کلیپی انگیزشی از کانر مک گرگور در UFC-MMA

‍‍‍‍‍‍

دریافت 22 MB

کانر مک گرگور مبارز هنرهای رزمی ترکیبی یواف‌سی و بوکسور است، وی در دو وزن مختلف در مسابقات یواف‌سی به قهرمانی رسیده‌است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بوکس کانر مک گرگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بزرگ‌ترین ستاره هنر‌های رزمی به رینگ

دانا وایت مدیر عامل UFC شنبه شب اعلام کرد که کانر مک‌گرگور، مشهورترین ستاره هنرهای رزمی ترکیبی، در رویداد اصلی UFC ۳۰۳ در ۲۹ ژوئن در لاس‌وگاس با مایکل چندلر مبارزه خواهد کرد. مک‌گرگور در اول ژانویه گفته بود که در این تاریخ با چندلر مبارزه می‌کند، اما این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده بود.

مک‌گرگور ۳۵ ساله از زمان شکستگی پای چپش در مبارزه با داستین پویریر (جولای ۲۰۲۱) وارد رینگ نشد و در هیچ مسابقه‌ای حضور نیافت. به گزارش نشریه سان، او اکتبر گذشته گفت: «سه سال است که از زندگی بازمانده‌ام. باید به شیوه زندگی خودم بازگردم. این شغل من است. من فقط تاریخ می‌خواهم. لطفا به من تاریخ بدهید، همین.» مک‌گرگور نزدیک به چهار سال و نیم است که طعم پیروزی را نچشیده و قصد دارد با این مبارزه به مسیرهای پیروزی بازگردد.

دانا وایت همچنین اعلام کرد که اسلام ماخاچف از روسیه هم قرار است دوباره وارد میدان مبارزه شود. انتظار می‌رود که داستین پویریر حریف او در این مسابقات باشد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • بازگشت کانر مک‌گرگور به رینگ مبارزه؛ مبارزه جذاب مک‌گرگور و چندلر آخر ماه ژوئن
  • بازگشت بزرگ‌ترین ستاره هنر‌های رزمی به رینگ
  • رسمی: بازگشت قهرمان جنجالی به UFC