Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > دفاع مقدس - همشهری آنلاین:
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: دشمن با اسلام ستیزی به دنبال کاهش ارزش های انقلاب در جوامع اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سردار علی فضلی روز دوشنبه در اجلاسیه پایانی کنگره پنج هزار و 400 شهید کردستان افزود: برگزاری یادواره شهدا، تجدید پیمانی دوباره با آرمان های انقلاب و شهداست و پیام وحدت، همدلی و یکرنگی را در جامعه ترویج می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز دشمن با نهایت عناد علیه جمهوری اسلامی وارد نبرد شده است، گفت: یکی از مهمترین راه های مقابله با این حرکت دشمن، تقویت باورهای دینی و گسترش وحدت میان همه آحاد مردم توسط روحانیت و ماموستاها است.

سردار فضلی اظهار داشت: وظیفه سنگین امروز روحانیت و ماموستاها اینکه در راستای جذب جوانان و نوجوانان، فرهنگ وحدت، همدلی و همزبانی را در نسل آینده ساز نهادینه کنند.

وی تاکید کرد: راهبرد تاریخی امام خمینی(ره) در خصوص فرصت ندادن به دشمن و تداوم هجمه به او، یک راهبرد همیشگی و دائمی است و معمار کبیر انقلاب به درستی ماهیت دشمنان اسلام را تشخیص دادند.

مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: پایداری و مقاومت مردمان خطه کردستان بخصوص بیجار گروس در دوران باشکوه انقلاب اسلامی، نیروهای ضد انقلاب را با پاسداری از خون شهدا، از این دیار جوانمردان ناامید و مایوس گرداند.

وی اضافه کرد: رشادت ها، فداکاری ها و پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلامی، شاخص مردمان گروس بیجار است که با دستان خالی و ایمانی استوار، خواب سلطه ضد انقلاب در این منطقه را پریشان کرد و برای همیشه درس عبرتی به آنها آموخته است.

سردار فضلی با اشاره حضور داوطلبانه رزمندگان بسیجی بیجار گروس در جبهه های جنوب کشور یادآور شد: شوق و اشتیاق حضور در جبهه های حق علیه باطل در میان رزمندگان بیجاری آنقدر زیاد بود که وقتی امکان اعزام از کردستان مقدر نمی شد داوطلبانه از شهرهای جنوب کشور خود را به جبهه ها می رسانند.

فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) افزود: هنگامی که در سال 61، گروهی 20 نفره از ضد انقلاب برای تسلط بر منطقه گروس وارد میدان می شوند، 18 نفرشان بدست رزمندگان بسیجی بیجاری کشته شده و دو نفرشان فرار را بر ماندن ترجیح می دهند.

او تاکید کرد: بیجار گروس با تقدیم 450 شهید، 705 جانباز و 63 آزاده سهم خود را در دفاع مقدس ایفا کرده و مردم این دیار همواره در صحنه های ملی، پر شور و با شعور حضور داشته اند.

سردار فضلی اظهار داشت: اجلاسیه پایانی کنگره پنج هزار و 400 شهید کردستان در راستای معرفی فرهنگ والای سرزمین مجاهدت های خاموش برای آگاهی و آشنایی نسل های جوان است و امروز شاهد ظهور این فرهنگ در میان رزمندگان سوری، یمنی و عراقی هستیم.

به گزارش ایرنا، در راستای گرامیداشت کنگره پنج هزار و 400 شهید استان کردستان، سه میلیارد ریال اعتبار برای ساخت تندیس و سردیس فرماندهان شهید این استان در هشت سال دفاع مقدس هزینه شده تا در شهرهای کردستان نصب شود.

در پایان این اجلاسیه از سردیس سردار شهید رحمانی در شهر بیجار با حضور اقشار مختلف مردم، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان کشوری، لشگری، استانی و شهرستانی رونمایی شد.

شهرستان بیجار با 89 هزار نفر جمعیت در 142 کیلومتری جنوب غربی سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته و 450 شهید تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

در همین زمینه: تهران |رونمایی هم‌زمان از تندیس پنج فرمانده شهید دفاع مقدس پایان بی‌قراری

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار پاسدار احمد شفائی در جمع مسئولین و متولیان ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در جهت دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

بیشتر بخوانید: پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات باری دیگر نشان داد که جوانان این مرز و بوم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. رمز پیروزی ما در عرصه های مختلف وحدت، همدلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

شفائی تاکید کرد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به خصوص می‌تواند برای استان ما بسیار غنیمت باشد. آن چیزی که ما امروز در جامعه خود شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیر ایستادگی کند؛ ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهمترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است؛ سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور محسوب می‌شود و این بسیار ارزشمند است؛ این مسئله وظیفه ای بزرگ را بر گردن شما عزیزان ورزشکار و مسئولین ورزش استان می‌گذارد.

وی افزود: ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه اقشار جامعه ما باشند؛ قطعا تاثیر کلام و رفتار شما ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است. امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می‌توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228000 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است