Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته اول فوتسال کشور، دیدار دو تیم ایرالکو اراک و شاهد رامک شیراز در سالن شرکت آلومنیوم اراک برگزار شد و در پایان دو تیم به تساوی 4 بر 4 رضایت دادند.

 در این دیدار که حواشی زیادی داشت، اراکی ها که در لیگ دسته دوم نیز سکوهای نا آرامی داشتند، دوباره در سکوها جنجال به خود دیدند تا همچنان با حواشی تماشاگرانشان دست به گریبان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایرالکو که از کارگران شرکت خود برای تشویق تیمش استفاده می‌کند، این بار در لیگ یک مقابل تیم شیرازی، دیداری را که حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید برگزار کردند.

شنیده می شود این دیدار با سوت های داور و اعتراض های دو تیم در تمامی دقایق بازی پیگیری می شد اما سرپرست شیراز پس از صحنه ای مشکوک که بازیکن این تیم دچار مصدومیت شد، معتقد به خطا بود و به اعتراض های شدید به داور کرد و  داور به دلیل اعتراضات ادامه دار، سرپرست تیم شیراز را اخراج کرد.

بر اساس شنیده ها پس از آن سرپرست شیراز تا دقایقی نیمکت را ترک نمی کرد، تا اینکه با همراهی نیروی انتظامی از کنار زمین خارج شد اما نکته قابل تامل این بود که وی از رفتن به جایگاه ویژه سالن خودداری کرد و به کنار فیلمبردار تیم خود رفته و از آنجا بازی را نظاره گر شد.

ماجرای اصلی اما از جایی آغاز شد که سرپرست شیراز در گوشه ای از جایگاه تماشاگران با لیدرها و چند تماشاگر ایرالکو به بحث و جدل پرداخت.

گفته می شود این موضوع چندین بار با میانجیگری افراد حاضر در سالن، ختم به خیر شد اما پس از گل چهارم این تیم، شادی سرپرست شیراز چند تماشاگر و لیدر اراک را عصبی کرد و پس از درگیری لفظی به زد و خورد فیزیکی کشیده شد، تا سرپرست این تیم پس از اخراج شدن از روی نیمکت موجب درگیری گسترده در سالن مسابقه شود و چندین نفر از تیم شیراز نیز آسیب ببینند و حتی یک نفر نیز با اورژانس به بیمارستان منتقل شد!

این حواشی که در گذشته در اراک نیز اتفاق افتاده بود، بار دیگر جنجال آفرین شد، تا این دیدار جذاب و دیدنی، با حواشی زیاد بیش از دو ساعت به طول انجامیده و بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتسال بازی سرپرست تیم نیروی انتظامی زمین شادی بیمارستان بیمارستان زمین سرپرست تیم فوتسال نیروی انتظامی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، «رضا عامری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌گو کرد.

در این دیدار برنامه توسعه مناسبات ۲ کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر ایران ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان ۲ کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد و با اشاره به اهمیت تبادل هیأت‌های عالی‌رتبه میان ۲ کشور، آمادگی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات در چارچوب منافع و مصالح ۲ کشور اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد