Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@03:32:56 GMT

آتش سوزی مهیب در محل انباشت زباله در میلان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۴۱۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: وقوع حریق در انبار نگهداری زباله در حاشیه شهر میلان ایتالیا، 10 آتش نشان را به محل حادثه کشاند.

حجم ویدیو: 4.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

آتش سوزی گسترده در محل انباشت زباله‌ها در حاشیه میلان ایتالیا، 10 آتش نشان را به محلحادثه Incident کشاند. این حادثه که از یکشنبه شب آغاز شده است هیچ تلفاتی در بر نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است؛ به خانواده‌هایی که در حوالی این آتش سوزی زندگی می‌کنند گفته شده درها و پنجره‌های منزل خود را بسته نگه دارند تا خطرات احتمالی گازهای سمی را کاهش یابد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رسوایی اخلاقی در سینما / 11 زن سلبریتی چه گفتند؟!+عکس تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته گیاهی که 10 دقیقه ای لاغرتان می کند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident منزل اخبار حوادث ایتالیا زباله حادثه فیلم آتش نشان عکس ایران تصاویر قتل زن فیلم جوان یک زن پرونده مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • رسوایی جدید در آمریکا
  • رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد!
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم