Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:58:59 GMT

اولین مدال آور تاریخ کشتی فرنگی ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۴۵۷

اولین مدال آور تاریخ کشتی فرنگی ایران درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قلیچ خانی عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در مسابقات سال ۱۹۶۱ ژاپن نخستین مدال کشتی فرنگی را برگردن آویخت دار فانی را وداع گفت. 

براساس اعلام فدراسیون کشتی زمان مراسم تشییع پیکر و ترحیم آن مرحوم متعاقبا اعلام می گردد.

گروه ورزشی خبرگزاری مهر این مصیبت را به خانواده قلیچ خانی و اهالی کشتی تسلیت می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4431256

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تشییع کشتی فرنگی اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کارلوس کی روش وزارت ورزش و جوانان برانکو ایوانکوویچ جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش ۱۳۳ میلیاردی در کشتی آزاد و فرنگی ایران

سازمان لیگ کشتی به تقویم کاری خود در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد که برگزاری رقابت های مختلف۱۳۳ میلیارد تومان هزینه به همراه داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، سازمان لیگ کشتی در سالی که گذشت میزبان ۹ رویداد ملی و بین المللی بود که در مجموع ۳هزار و ۷۲۴ دیدار در رده‌های سنی مختلف را برگزار کرد.

حمید یاری رییس سازمان لیگ در این خصوص بیان داشت: گردش مالی که لیگ کشتی آزاد و فرنگی از جمله برای مربیان، کشتی گیران، دست اندرکاران، هزینه برگزاری مسابقات، اردوها و هزینه های جانبی به همراه داشته است، ۱۳۳ میلیارد تومان بود. به طور قطع برگزاری اینگونه مسابقات در قالب استانی و کشوری رده های سنی مختلف می‌تواند کمک بسزایی در ایجاد انگیزه میان ورزشکاران این رشته به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: مهمترین اهداف لیگ کشتی را می توان گسترش این ورزش در سطح کشور، استعدادیابی و پشتوانه سازی، آموزش و گسترش نیک اخلاقی، ایجاد انگیزه برای کشتی‌گیران، ایجاد درآمد برای کشتی‌گیران و مربیان و جذب حامیان مالی برای این ورزش برشمرد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران
  • قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در تورنمنت ترکیه
  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران در جام قهرمانان ترکیه
  • فرنگی کاران خوزستانی در ترکیه خوش درخشیدند
  • کامران قاسم‌پور کارمند شهرداری شد
  • کامران قاسمپور کارمند شهرداری شد
  • قاسم‌پور، ساروی و امامی در تهران کارمند شدند
  • گردش ۱۳۳ میلیاردی در کشتی آزاد و فرنگی ایران
  • محمدی، نماینده ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • درخشش فرنگی‌کاران اردبیلی در مسابقات بین‌المللی ترکیه