Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم تجهیز این بیمارستان را حرکت بسیار بزرگ و ارزشمند در منطقه دانست و گفت: به زودی با کمک مسئولان، این بیمارستان به قطب چشم پزشکی تبدیل می شود و می توان برخی تخصص ها را در این بیمارستان راه اندازی کرد.
بهروز بنیادی با تأکید بر تقویت بخش درمان در شهرستانها افزود: در زمینه سلامت از پیشگیری هم نباید غافل بود زیرا بخش اصلی سلامت توجه به حوزه پیشگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر نیز در این مراسم گفت: بهره برداری از بخش MRI این بیمارستان به همت خیران و مسئولان شهرستان انجام شده به طوری که خیران در بهسازی محل دستگاه MRI ، سه و نیم میلیارد ریال کمک کرده اند.
محمد جواد یزدانی افزود: بسیاری از دستگاه های پزشکی که طی سالهای اخیر در این شهرستان راه اندازی شده به همت نیکوکاران سلامت بوده و امروز خوشحالیم مردم کاشمر و منطقه ترشیز برای گرفتن MRI نیاز به رفتن به شهرهای دیگر ندارند.
وی اظهار داشت: "حضور جراح مغز و اعصاب یکی از نیازهای ضروری این شهرستان بود که با تلاش های صورت گرفته توانستیم جراح مغز و اعصاب را برای شهرستان جذب کنیم به طوریکه طی 2 سال گذشته حدود 500 عمل جراحی مغز و اعصاب در این شهرستان انجام شده و خروجی عمل ها با رضایت همراه بوده است".
وی ادامه داد: با حضور جراح مغز و اعصاب در این شهرستان سالانه 165 فقره اعزام بیمار به مرکز استان کاهش یافته و این در حالی است که هر اعزام 70 میلیون ریال برای شبکه بهداشت و درمان هزینه در بردارد.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیمارستان حضرت ابوالفضل جراح مغز و اعصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور