Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:03:07 GMT

افزایش شدت باران منجر به سیلاب در فیروزکوه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۵۵۴

افزایش شدت باران منجر به سیلاب در فیروزکوه شد

تهران - ایرنا - فرماندار فیروزکوه گفت: بارش مستمر و افزایش شدت باران از روز گذشته منجر به وقوع سیلاب در دو دهستان حبله رود و شهرآباد فیروزکوه شد.

مهدی یوسفی جمارانی عصر امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در روستاهای انزها، آتشان، مزداران، دهگردان، گذرخانی، مهاباد، فرح آباد، جلیل آباد و سرخه دشت از توابع بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام عوامل امدادی و دستگاه های خدمات رسان به منطقه سیل زده اعزام و تمهیدات لازم در این مورد اندیشیده و با تلاش ماموران راهداری و نیروهای پلیس جاده ای، مسیرهای بسته بازگشایی شده اند.
این مقام مسئول گفت: تاکنون تلفات جانی از این سیلاب گزارش نشده اما وقوع این حادثه منجر به خسارت اراضی و باغات، ابنیه، راه ها و ... شده است که میزان دقیق خسارات متعاقباً اعلام می گردد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی و احتمال وقوع سیل شدیدتر در این مناطق و ریزش کوه، شهروندان مسائل ایمنی را رعایت کرده و از رودخانه ها فاصله بگیرند.
به گزارش ایرنا، در 23 خرداد ماه سال جاری نیز بروز حادثه سیلاب در این مناطق منجر به خسارات ابنیه، راه ها، اراضی و باغات شده بود.
شهرستان فیروزکوه با جمعیتی بالغ بر 34 هزار نفر، دارای دو بخش مرکزی و ارجمند در 120 کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيلاب حادثه فيروزكوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس

برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند. پلیس فرانسه در حال بررسی حادثه است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • دلیل اصلی سیل دبی چه بود؟
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • وقوع رویداد های ترافیکی در ۳ ولایت افغانستان