Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در روز یکشنبه بیست و دوم مهرماه با انجام بازی های هفته ششم در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در گروه یک لیگ دسته دوم آوالان کامیاران در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان تیم قدرتمند سردار بوکان بود که این بازی در دو نیمه بدون گل پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آوالان کامیاران با این تساوی کسب شده همچنان با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد.

رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود.

نماینده کردستان با تیم های مقاوت تهران، کاسپین قزوین، فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، استقلال اهواز، سردار بوکان، ایرانجوان بوشهر، داماش گیلان، شهرداری همدان، خوشه طلایی ساوه، شهرداری بم، مس نوین کرمان و راه آهن هم گروه است.

علی رحمت آبادی، رضا صابری، امین احسان‌بخش، محمدجواد صادقی، افشین سلطانی مقدم، علی خورشیدی، علی پورگلستان، سعید رفعتی، مهدی جلال الدینی، امیرعلی عسکریان، احمد محمدیان پور، محمدامین کاویانی، فرزاد درویش زاده، حسین رزمپوش، حمیدرضا جلالی، علی وزیری پناه، کیهان میرزاده، مهدی دستیار حقیقی، عماد خالقی و علی رجبی در ترکیب تیم آوالان کامیاران قرار دارند.

مسعود مرادی سرپرست، حمید امامی سرمربی و فریدون فاتحی، حسام کمانگر، شهریار مراد بیگی و لقمان رحمانی به عنوان مربی نماینده کردستان را در این دوره از رقابت ها هدایت و همراهی می کنند.

کد خبر 4430660

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان کردستان کامیاران اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد/رقابت ۲۶ هزار داوطلب در کردستان
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان