Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@08:14:44 GMT

سد دِز اندیمشک به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۵۷۲

سد دِز اندیمشک به روایت تصویر

خبرگزاری میزان- تصویری زیبا و حیرت انگیز از سد دِز اندیمشک را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، تصویری زیبا و حیرت انگیز از سد دِز اندیمشک را مشاهده می کنید.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عکس جالب تصویر دیدنی سد دز اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال در استادیوم خانگی خود با نتیجه دو بر یک از سد العین گذشت اما به دلیل شکست چهار بر دو در بازی رفت، با شکست در مجموع دو مسابقه، از رسیدن به بازی فینال بازماند.

حذف الهلال با موجی از شادی و خوشحالی میان هواداران تیم های رقیب این باشگاه همراه بود. برادر آیمریک لاپورت یکی از نفراتی بود که با ارسال توییتی جنجالی، به باشگاه رقیب کنایه سختی زد.

لاپورت در النصر توپ می زند و برادر او با ارسال توییتی کنایه آمیز نوشت: "بدون کارت قرمز، شما برنده نمی شوید". در واقع منظور او، دادن کارت قرمزهای متعدد به رقبای الهلال در بازی های این فصل است جایی که حریفان این تیم در این فصل و در تمامی رقابت ها، 12 بار کارت قرمز گرفته اند که دو مورد آن برابر سپاهان و یک بار نیز در بازی با نساجی رخ داد.

دیگر کنایه غیرمستقیم از سوی النصری ها به ارسال دو پست عبدالاله العمری در شبکه اجتماعی اسنپ چت بازمیگردد. مدافع النصر بلافاصله پس از شکست الهلال، تصویری از خودش را منتشر کرد که خنده ای بر لب دارد و هیچ توضیحی درخصوص این تصویر درج نکرد تا اینگونه برداشت شود که خنده های او، کنایه به باخت الهلال بوده است.

عبدالاله العمری در ادامه ویدیویی معروف و وایرال شده از کودک بچه ای را منتشر کرد که ابتدا در حال گریستن است و سپس به یکباره مشغول خندیدن می شود و در فضای مجازی عربستان، این پست نیز کنایه به شکست الهلال عنوان شده است.

صفحات هواداری النصر نیز نتوانستند شادی خود بابت شکست الهلال را مخفی کنند و با انتشار پست های متفاوتی که در آنها عبارت "العین" استفاده شده بود، بر زخم رقیب نمک پاشیدند. به عنوان مثال و در یکی از این پست ها، آنها تصویری از رونالدو را منتشر کردند و نوشتند که او با چشمش (عین در عربی به معنای چشم) توپ را دنبال می کند.

یکی دیگر از صفحات هواداری النصر با انتشار تصویری از خنده های کریستیانو رونالدو و لوئیس کاسترو پس از قهرمانی در جام باشگاه های عربی که با پیروزی برابر الهلال به دست آمده بود، به کاربران خود صبح بخیر گفت. پس از شکست الهلال، حتی صفحات هواداری تیم های دیگر سعودی مانند الاهلی و الاتحاد نیز کنایه هایی به شکست آبی های ریاض زدند.

بزرگترین صفحه هواداری الهلال نیز در پاسخ به کنایه های رقبا، تصویری از قهرمانان ادوار مختلف رقابت های جام باشگاه های آسیا و لیگ قهرمانان را منتشر کرده که این باشگاه سعودی با 4 قهرمانی، پرافتخارترین تیم آسیاست. این پیج الهلالی نوشته است: "او برای همیشه رئیس و اولین رهبر این قاره باقی می ماند". تصویری که دو قهرمانی استقلال در آسیا نیز در آن دیده می شود.

دیگر خبرها

  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • عکس| تصویر جدید عموپورنگ در آغوش امیرمحمد/تعجب کاربران از تغییرات داریوش فرضیایی
  • ماجرای تیرهای برق در مسیر کمربندی دهلران- اندیمشک
  • ساحل زیبا و شگفت انگیز «دَستیر» در خلیج فارس
  • اگر سریع و تیزبین هستید، 8 تفاوت را برایمان پیدا کنید!
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید