Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@20:50:24 GMT

قتل، پایان نزاع بر سر دوستی با یک دختر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۶۳۸

قتل، پایان نزاع بر سر دوستی با یک دختر

صراط:

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ادامه رسیدگی به پرونده جنایت در خیابان نبرد جهت شناسایی و دستگیری قاتل فراری خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت 17 مورخه 11 دی 1396 از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره نزاع و درگیری در خیابان نبرد – خیابان علامه شمالی به کلانتری 132 نبرد اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور ماموران مشخص شد جوانی 26 ساله به‌علت اصابت ضربات جسم‌تیز به ناحیه سینه وگردن به قتل رسیده است.

بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل شد و پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مادر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:داخل خانه بودیم که پسرم ( مقتول ) حدود ساعت 15 از خواب بیدار شد؛ گوشی تلفن همراه پسرم زنگ خورد و او با عصبانیت شروع به صحبت کرد. پس از آن، پسرم از خانه بیرون رفت؛ از او پرسیدم کجا می‌روی ؟ که گفت: چیز مهمی نیست.

مادر مقتول ادامه داد: از اوخواستم که بگذارد تا برادرش نیز با او بیاید اما گفت که این موضوع به خودش مربوط است؛ چند دقیقه‌ای از رفتن پسرم نگذشته بود که صدای فریاد و داد و بیداد از داخل کوچه آمد، وقتی به بیرون از خانه رفتم، پسرم را خون‌آلود مشاهده کردم که روی زمین افتاده؛ پس از رسیدن اورژانس به من اعلام شد که پسرم فوت کرده است.

کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی اطلااع پیدا کردند که مقتول شب گذشته یعنی در مورخه 10 دی1396 نیز با یکی از دوستانش به‌نام «آرش» درگیر شده است.بلافاصله محل سکونت «آرش» در همان محدوده وقوع جنایت شناسایی و در مورخه 12 دی 1396 دستگیر شد.

«آرش» پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان داشت که در درگیری حضور داشته اما در وقوع جنایت دخالتی نداشته و جنایت توسط یکی از دوستان مقتول به‌نام «بهزاد» انجام شده است.

«آرش» در خصوص علت درگیری مابین مقتول و «بهزاد» به کارآگاهان گفت: مقتول از چندی پیش با دختر جوانی آشنا شده بود که گویا «بهزاد» نیز با همین دختر سابقه دوستی داشت؛ همین موضوع سرآغاز اختلاف و در ادامه درگیری آنها شده بود تا اینکه روز جنایت، «بهزاد» با مقتول تماس گرفت و از او خواست تا برای صحبت به پارک داخل محل بیاید.

وی گفت: هنوز صحبت مابین مقتول و «بهزاد» آغاز نشده بود که درگیری آنها شروع شد. من قصد پایان دادن به درگیری را داشتم که ناگهان مقتول روی زمین افتاد و «بهزاد» با موتورسیکلت از محل متواری شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبرگفت: در ادامه اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل کار متهم اصلی پرونده در منطقه شمال شهر تهران( به‌عنوان پیک‌موتوری یک رستوران ) و همچنین محل سکونتش در خیابان نبرد اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت متواری شده و پس از آن هیچ اطلاع از وی وجود ندارد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و با هماهنگی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه یا محل‌های تردد این شخص دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 51055437 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران

کینه خونین، کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد.

به گزارش تسنیم، به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت.

بیست و هشتم فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن