Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام مرادی بعد از ظهر امروز در  اجلاسیه پایانی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان که در سالن ۹ دی سپاه و با حضور سردار فضلی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:بیجار گروس در تمام دوران ها شهدای زیادی را  تقدیم انقلاب اسلامی نموده و شهدای از  دانش اموزان، دانشجویان و معلمان جان خود را در راه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی فدا نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ۱۳شهدای دانش آموز این شهرستان اشاره کرد و افزود:قهرمان فیلم شیار ۱۴۳ یکی از همین ۱۳ شهید دیار گروس بوده است.

امام جمعه بیجار اضافه کرد:مردم بیجار از دلدادگان اسلام هستند و زمانی که سلطه میخواست غیر انقلاب را وارد این شهرستان کند رزمندگان این دیار جانانه در مقابل معاندان ایستادگی کردند و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی شدند.

وی تاکید کرد:از افتخارات این منطقه وجود سرداران بزرگی همچون سردار حسینی مطلق و سردار رجبی است که همواره توانسته اند از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود به اهم اقدامات اجرا شده در راستای برگزاری این اجلاسیه اشاره کرد و بیان داشت:برگزاری یادواره شهدا توسط اقشار مختلف بسیج با حضور سخنرانان کشوری ، استانی و شهرستانی ، برگزاری مراسم شب شعر در مسجد امام رضا(ع) با همکاری بسیج هنرمندان ، اداره ارشاد و حوزه هنری، برگزاری مراسم خاطره گویی توسط همرزمان شهید محمد باقر رحمانی بعنوان اولین فرمانده سپاه بیجار و پخش رایگان فیلم سینمایی تنگه ابوقریب برای اقشار مختلف بسیج از دیگر برنامه های کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در شهرستان بیجار بوده است.

وی تاکید کرد: در راستای اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در بیجار برنامه های دیگری نیز  اجرا شده است که شامل اعزام اکیپ پزشکی ، بهداشتی درمانی رایگان به روستاهای کم برخوردار، کمک به خانواده های نیازمند، اعطای جهیزیه به بیش از ۳۵ عروس و داماد نیازمند و توزیع بسته های حمایتی شامل پوشاک و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند است.

وی ادامه داد: شهدای شهرستان بیجار با رشادت‌های بی‌بدیل خود نقش ارزنده‌ای در تثبیت امنیت پایدار استان کردستان داشته‌اند.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه خون شهدا موجب بیمه‌شدن انقلاب اسلامی ایران شده است، گفت: ما امروز هر چه داریم از خون مطهر شهیدان است.

کد خبر 4430973

منبع: مهر

کلیدواژه: بیجار علی مرادی کنگره شهدای کردستان اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد

مهدی دهقانی اشکذری عضو هیئت علمی گروه برق و دبیر برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق در دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که سومین المپیاد تخصصی برق ویژه هنرجویان رشته برق استان یزد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این المپیاد انجام آزمون‌های تئوری و عملی و معرفی نفرات برتر هنرستان‌های استان یزد در برای جذب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر و معرفی این افراد به صنعت و آموزشگاه‌ها بود.


 
عضو هیئت علمی گروه برق و دبیر برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر افزود: این المپیاد به صورت استانی و با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد و با حمایت شرکت شیوا امواج و شرکت آریان نیرو در دو محور طراحی مدار‌های فرمان و قدرت و طراحی و اجرای مدار‌ها توسط کنترل کننده‌های منطقی برگزار شد و در مجموع ۶۰ شرکت‌کننده از هنرستان‌های شهید رجایی، شهید چمران و شهید منتظر قائم و ذکایی یزد، شهید چمران میبد، شهید باهنر بافق، عباس ابن علی تفت، شهید مدنی زارچ، شهید بهشتی مهریز و هنرستان نمونه دولتی خادمی شهرستان اشکذر در این المپیاد شرکت کردند که پس از برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی، ۶ نفر برگزیده آزمون تئوری و تیم هنرستان عباس ابن علی شهرستان تفت برگزیده آزمون عملی شدند.

دهقانی اشکذری متذکر شد: در حاشیه برگزاری این المپیاد، دانش‌آموزان از امکانات و تجهیزات رشته مهندسی برق دانشگاه از جمله آزمایشگاه‌های PLC و کارگاه مدار فرمان، کارگاه اتوماسیون، کارگاه PLD کنترل بازدید کردند.
 
وی تشریح کرد: در پایان این المپیاد ایمان باقریان تفتی و امیر محمد دره شیری به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم از هنرستان عباس ابن علی تفت و محمدمهدی یاوری فرد، سید سجاد امامی و امیر حسین خانی از هنرستان شهید چمران یزد و محمد اسلامی مهدی‌آبادی از هنرستان شهید منتظر قائم یزد به عنوان نفرات برتر المپیاد معرفی شدند و در مراسمی که در سالن اجتماعات دانشکده تحصیلات تکمیلی واحد اشکذر با حضور مسئولان دانشگاه برگزار شد از آنان تجلیل شد.

عضو هیئت علمی گروه برق و دبیر برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر عنوان کرد: : هنرجویان برگزیده به شرط انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برای ادامه تحصیل از تخفیف شهریه در دوران تحصیلی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد