Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@23:10:39 GMT

بهروز نعمتی دبیرکل حزب رفاه ملت ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۷۹۴

بهروز نعمتی دبیرکل حزب رفاه ملت ایران شد

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران با بیان این که از دو ماه پیش کنگره حزب رفاه ملت ایران تشکیل و اعضای شورای مرکزی مشخص شدند، گفت: امروز به صورت رسمی بهروز نعمتی به عنوان دبیر کل این حزب انتخاب شد.

سید شریف حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: برای انتخاب دبیر کل جلسه با حضور تمامی اعضا تشکیل و انتخاب دبیر کل به صورت رای مخفی برگزار و بهروز نعمتی با اکثریت آرا به عنوان دبیر کل حزب رفا ملت ایران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی خاطر نشان کرد: اصغر یداللهی موحد به عنوان قائم مقام دبیر کل و بنده نیز سخنگوی حزب شدم و عالی خانی به عنوان خزانه دار حزب انتخاب شد.

وی تاکید کرد: حزب رفاه ملت ایران کارش را با دبیر کلی بهروز نعمتی شروع کرد و در جلسات بعد موضوعات و مسایل مختلف بررسی می شود.

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران تصریح کرد: در جلسات بعدی حزب اعضا درباره تشکیلات استان ها و کمیته ها بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

بهروز نعمتی در حال حاضر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بهروز نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل

حسین امیر عیداللهیان وزیر خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد، عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان به نیویورک سفر کرده است، پس از سخنرانی در این شورا با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل دیدار و طرفین درباره آخرین تحولات منطقه غرب آسیا ( خاورمیانه) و مسائل بین المللی گفتگو کرد.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد