Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@15:53:43 GMT

قمه‌کشی مقابل متروی آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۸۰۵

ساعت 24- بازپرس کشیک پایتخت از تلاش کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهم درگیری خونین در مقابل متروی آزادگان خبر داد.

بازپرس کشیک پایتخت از تلاش کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهم درگیری خونین در مقابل متروی آزادگان خبر داد.

سید سجاد منافی‌آذر (بازپرس کشیک پایتخت) درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 4:35 روز گذشته کلانتری 153 شهرک ولیعصر گزارش فوت یک جوان در بیمارستان ضیاییان به دلیل اصابت قمه به قفسه سینه را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی، پزشکی قانونی به محل حادثه مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: در بیمارستان پس از بررسی جسد مقتول مشخص شد این فرد به دلیل اصابت ضربات قمه به قلبش فوت کرده است.

بازپرس کشیک قتل پایتخت بیان کرد: پس از بررسی محل حادثه مشخص شد مقتول به همراه دوستش در مقابل مترو آزادگان اقدام به مسافرکشی می‌کردند و در زمان درگیری در مقابل پارکینگ متهم به قتل پارک کرده بودند. متهم به قتل به آنها به دلیل سد معبر اعتراض می‌کند و پس از درگیری و مشاجره لفظی، اقدام به چاقوکشی می‌کند.

منافی‌آذر خاطرنشان کرد: متهم به قتل با قمه به صورت دوست مقتول زده و باعث جراحت وی می‌شود سپس به مقتول حمله کرده و ضربات مرگباری را بر قفسه سینه این فرد وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه متهم به قتل پس از ارتکاب بزه اعلام سرقت خودرو می‌کند، تصریح کرد: با تشکیل پرونده‌ در شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، دستور دستگیری متهم متواری پرونده در اختیار ماموران اداره دهم جنایی پایتخت قرار گرفته است.

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قمه زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد