Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمد حسین کاویانی با بیان اینکه این میزان تولید پاسخگوی 50 درصد نیاز کارخانه های نساجی است، اظهار کرد: سال گذشته نیز در همین حدود پنبه تصفیه شده در کشور تولید و 66 هزا رتن برای تامین نیاز صنایع وارد کشور شد.
وی یادآور شد: معمولا میزان نیاز کارخانه های نساجی کشور به پنبه تصفیه شده 120 هزارتن در سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاویانی با تاکید بر اینکه برآورد از شرایط  نشان می دهد امسال نیاز واردات کارخانه ها به پنبه تصفیه شده به حدود 60 هزارتن کاهش یابد، افزود: آمارها حاکی از آن هستند که کارخانه ها تا کنون 30 تا 35 هزار تن پنبه مورد نیاز خود را وارد کرده اند.
وی اضافه کرد: احتمالا کارخانه های نساجی و صنایع تا پایان سال 25 هزارتن دیگر پنبه تصفیه شده به کشور وارد کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پنبه واردات نساجی تصفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، ذوالفقار مهدی زاده در حاشیه بازدید از تصفیه خانه بشاگرد اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه خانه انجام شود.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این پروژه از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و طی دو سال گذشته با تأمین منابع مالی، تکمیل این پروژه سرعت گرفته است و تلاش می‌کنیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تخصیص دهیم.

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این پروژه نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری‌ها این مهم به سرانجام برسد.

مهدی زاده همچنین تلاش‌های مدیرعامل آبفای هرمزگان را در زمینه آبرسانی به روستاها ستود.

در این بازدید همچنین عبدالحمید حمزه پور، پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد که ارزش فعلی آن ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تأمین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می‌شود.

کد خبر 6088367

دیگر خبرها

  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • سالانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است