Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر یکشنبه در نشست با هیات های مذهبی استان مرکزی در اراک بیان کرد: ذکر اهل بیت(ع) و بیان سجایای اخلاقی این بزرگواران یکی از سعادت های بشر و جزو یکی از فرصت‌های ارزنده‌ای است که نصیب هر شخصی نمی‌شود، قطعا ذاکرین اهل بیت(ع) جزو بندگان بسیار خاص و برگزیده هستند.

وی اضافه کرد: در بسیاری از مقاطع تاریخی مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) هستند که مردم را به سوی معنویت سوق می‌دهند و این یک ثواب بزرگ برای این افراد خواهد بود، این افراد در سال‌های اخیر و به ویژه بعد از پیروزی انقلاب توانسته‌اند قدم‌های بسیار خوبی را برای احیای فرهنگ عاشورایی در جامعه بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی توضیح داد: در واقع زمانی که انقلاب اسلامی ایران با دم مسیحایی رهبر کبیر انقلاب بیمه شد، ذاکرین اهل بیت(ع) در سنگر امام و دوشادوش با بنیانگذار اتقلاب بودند و تمامی این موارد سبب تثبیت انقلاب شده است.

آقازاده اظهار داشت: متاسفانه دشمنی ها با اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان وجود دارد اما با تمامی این موارد و به رغم فشاری که دشمنان به نظام و مردم ایران با تحریم ها وارد کرده‌اند هنوز نتوانسته‌اند در بخش مذهبی ورود کنند و دیدگاه مردم را تغییر دهند.

وی عنوان کرد: با تمامی این مشکلات مراسم محرم امسال بسیار باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شد و شاهد حضور پررنگ و پرشور مردم در برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان و همچنین پخش نذورات بودیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در زمانی که بیشترین هجمه و توطئه علیه نظام صورت گرفت، دوستی با اهل بیت(ع) دچار هیچ خدشه‌ای نشد و قطعا خواهیم توانست این دوران را پشت سر بگذاریم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

آقازاده تصریح کرد: ما در مقابل هر هجمه و تهدیدی تاکنون توانسته‌ایم ایستادگی کنیم و همیشه در همه حال ملت، دولت و رهبری کنار یکدیگر بوده و هستند که این مساله یکی از رموز موفقیت این نظام از بعد از انقلاب تاکنون بوده است.

وی گفت: با توجه به  نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم، زیرا اربعین حسینی یکی از بزرگ‌ ترین اجتماعات و گویای پررنگ بودن عشق مردم به سالار شهیدان و اهل بیت ایشان است و همه ساله شاهد بزرگ شدن ابعاد این کنگره هستیم.

استاندار مرکزی توضیح داد: ما به دنبال پرواز مستقیم از فرودگاه استان به عتبات عالیات در این ایام بودیم که محقق نشد، اما این مسئله را به منظور ایجاد این پرواز در تمام طول سال با جدیت پیگیری می کنیم.

کد خبر 4431302

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی فرودگاه اراک هیات مذهبی اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در مرز مهران هر لحظه در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ علی عباس شفیعی با بیان این که از شب گذشته تا کنون بیش از ۴۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند، اظهار کرد: از این میزان تردد، بیش از ۳۶ هزار نفر در ۲۴ ساعت گذشته از مرز مهران خارج شده اند.
وی با اشاره به این که از ابتدای صبح امروز تا ساعت ۱۰ تعداد ۱۸ هزار نفر از مرز مهران خارج شده اند، افزود: با رایزنی انجام شده از سوی استاندار ایلام و فرمانداری مهران با مسئولان مرز زرباطیه عراق، ۵ گیت به تعداد ورودی‌های عراق افزوده شده و به این ترتیب، تعداد گیت‌های عراق به ۱۵ گیت افزایش یافته است.
فرماندار مهران با اشاره به این که هم اکنون حدود ۲ هزار نفر از زوار عتبات عالیات در پایانه مرزی مهران منتظر خروج از مرز هستند، گفت: درب‌های خروجی مرز مهران به سمت مرز زرباطیه عراق به ۳ درب افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: علت ازدحام زوار عتبات عالیات در مرز مهران، افزایش لحظه‌ای جمعیت برای خروج از مرز است.
شفیعی اضافه کرد: هم اکنون ۱۵ گیت خروجی در مرز مهران به سمت مرز زرباطیه عراق فعال شده است.
همه ساله در ایام نوروز، مشتاقان زیادی برای زیارت عتبات عالیات و تحویل سال نو راهی کشور عراق می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ مرز مهران مملو از زائران عتبات عالیات
  • تردد در مرز مهران هر لحظه در حال افزایش است
  • مرز مهران مملو از زائران عتبات عالیات
  • وضعیت تردد زوار عتبات عالیات در مرز مهران
  • آغاز پروازهای اراک _ مشهد پس از وقفه یک‌ساله
  • برقراری ۱۲۹ پرواز فوق‌العاده نوروزی از فرودگاه بین‌المللی شیراز
  • نخستین پرواز اراک به مشهد به زمین نشست
  • تحقق بیش از ۹۰ درصدی تعهد مردم بردسکن برای بازسازی عتبات عالیات
  • اعزام ۵ کاروان عتبات عالیات نوروزی از خراسان جنوبی
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به ۴۰ پرواز در هفته رسید