Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های لیگ برتری، داور بازی بعدی خود را شناختند.

طرفداری- به مانند فصل های گذشته، داوران بازی های هر هفته از لیگ برتر انگلیس را مرور خواهیم کرد. شما می توانید اسامی داوران بازی های لیگ برتر را علاوه بر این مطلب، در صفحه اختصاصی هر بازی در بخش نتایج زنده طرفداری و همچنین در پیش بازی های مربوطه مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت رسمی لیگ برتر انگلیس، اسامی داوران هفته نهم به شرح ذیل است:

چلسی - منچستریونایتد: مایک دین بورنموث - ساوتهمپتون: لی پرابرت کاردیف - فولام: کوین فرند منچستر سیتی - برنلی: جاناتان ماس نیوکاسل - برایتون: آندره مارینر وست هم - تاتنهام: مارتین اتکینسون وولورهمپتون - واتفورد: لی میسون هادرزفیلد - لیورپول: مایکل اولیور اورتون - کریستال پالاس: آنتونی تیلور آرسنال - لستر سیتی: کریس کاواناگ

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس توخل با سران منچستریونایتد

آفتاب‌‌نیوز :

به نظر می‌رسد توماس توخل در پایان فصل جای اریک تن هاخ را در یونایتد بگیرد. تن هاخ هنوز نتوانسته انتظارات را در منچستریونایتد برآورده کند. شیاطین سرخ در رده هفتم جدول در لیگ برتر قرار دارند و شانسی برای صعود به لیگ قهرمانان ندارند. 

سران یونایتد که از نتایج این فصل راضی نیستند به دنبال جانشینی برای این مربی هستند و به همین خاطر مذاکراتشان را با توماس توخل شروع کردند.

به گزارش کیکر، توماس توخل سرمربی بایرن ممکن است پس از جدایی از مونیخ به دنبال پیوستن به منچستریونایتد باشد. بر اساس این گزارش، سرمربی ۵۰ ساله تماس‌های اولیه با مدیران یونایتد داشته است و گفته می‌شود در صورت توافق فصل بعد هدایت یونایتد را عهده دار خواهد شد.

جیمز رتکلیف، مالک یونایتد، از توخل درخواست کرده فعلا با تیمی مذاکره نکند و در پایان فصل جای تن هاخ را در تیم بگیرد.

در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس منچستریونایتد به سختی از سد کاونتری‌سیتی گذشت و فینالیست شد.

به این ترتیب منچستریونایتد ۵ خرداد در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. این دو تیم فصل قبل هم در فینال بودند و سیتی توانست ۲ بر یک به برتری برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی