Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - ایرنا -رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح ساخت جاده کمربندی این شهرستان نیاز است.

اسماعیل احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای تکمیل، پل ها، زیرسازی و آسفالت2.5کیلومتر باقی مانده این طرح موردنیاز است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران به عنوان شاهراه اصلی استان های فارس،بوشهر و خوزستان محسوب می شود افزود: تکمیل این طرح نقش حیاتی در تردد آسان مسافر و حمل کالا در این خطه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی تصریح کرد: عوامل اجرایی فاز دوم جاده کمربندی این شهرستان مشخص و 30 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به تکمیل آن اختصاص یافته است.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: عملیات اجرایی تکمیل جاده کمربندی گچساران بزودی شروع می شود.
احمدی ابراز داشت: عملیات ساخت جاده کمربندی گچساران سال 1391 شروع شد و فاز نخست آن به طول 4.5کیلومتر و 60 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به اینکه وجود معارض زمین های اطراف باعث کندی تکمیل این طرح بود ،افزود:مشکل معارض با پرداخت بهای زمین این طرح برطرف شده است.
احمدی گفت: این طرح جاده آب شیرین به بهشت زهرای شهر دوگنبدان را به هم متصل می کند.
شهر 100 هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان نفت خیز گچساران در 157 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جاده كمربندي گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه با نصب تابلو اطلاعاتی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید مفیدی فر رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور گفت: در راستای رفع نقطه حادثه خیز در محور کمربندی خروجی شهرستان های فیروزه و قوچان، با پیگیری های صورت گرفته، تابلوی بالاسری و پرچمی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان در این نقطه نصب شد. 

مفیدی فر افزود: نصب تابلو و علائم ایمنی در راستای افزایش ضریب ایمنی راه ها و ارتقا ایمنی جاده های ارتباطی و همچنین کاهش تصادفات جاده ای تاثیر به سزایی دارد. 

وی بازسازی و نوسازی تابلوهای قدیمی و فرسوده را از جمله دیگر اقدامات این بخش عنوان کرد و افزود: در سال گذشته با هدف صرفه جویی بیشتر و با تلاش راهداران بیش از ۶۰۰ عدد از انواع تابلوهای فرسوده در اثر برخورد وسائل نقله با آن ها، در شهرستان بازسازی، رنگ آمیزی و در محورهای مواصلاتی نصب شد. 

مفیدی فر در تکمیل مطالب فوق با بیان اینکه نصب تابلوها و علائم ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: این علائم شامل تابلوهای اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما، انتظامی و … بوده است. 

وی عنوان کرد: تابلو و علائم ایمنی با اعلام دستورات انتظامی، هشداری، پیش آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی در تردد و کاهش تصادفات جاده ای دارد. 

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور در پایان افزود: از اول اسفند سال گذشته تا پایان فروردین سال جاری بیش از ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در محورهای این شهرستان تعمیر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی پل فجر ساری
  • تکمیل بیمارستان عطار نیشابور نیازمند ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل