Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پرونده حضور «مجتبی جباری» در استقلال از یکی دو ماه پیش به جریان افتاد. در روزهایی که باشگاه استقلال از آمدن «ساناک» به ایران ناامید شد و در آستانه بازی با السد قطر قرار داشت. شکست برابر این تیم حاشیه نشین خلیج فارس و حذف از لیگ قهرمانان آسیا به شایعه حضور شماره 8 سابق استقلال به نیمکت آبی پوشان پایتخت بیشتر دامن زد تا اینکه «امیر حسین فتحی» سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه ای به طور رسمی اعلام کرد جباری مربی استقلال نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که با صحبت های سرپرست باشگاه استقلال تصور می شد پرونده این ماجرا بسته شده است، پس از شکایت این باشگاه از مربی سابق اهل جمهوری چک بار دیگر زمزمه های حضور جباری بر روی نیمکت استقلال مطرح شد و حضور او در محل برگزاری بازی دوستانه استقلال و منتخب آکادمی این باشگاه و ملاقات چند دقیقه ای با «وینفرد شفر» و ادعایش مبنی بر اینکه «با شفر برای مربیگری در استقلال به توافق رسیده ام»، این شایعه را بیشتر از هر زمان دیگری داغ کرد.
«مجید نامجو مطلق» یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا کادر فنی استقلال صحبتی درباره حضور مجتبی جباری داشته اند یا نه، به ایرنا گفت: چنین موضوعی در جلسات کمیته فنی باشگاه استقلال که تاکنون برگزار کرده ایم مطرح نشده است.
وی با اشاره به مصاحبه «امیرحسین فتحی» که اعلام کرده کرده بود روند انتخاب مربی باید در کمیته فنی باشگاه استقلال طی شود تصریح کرد: همان طور که سرپرست باشگاه استقلال گفته بود، قرار بر این شد اعضای کمیته فنی استقلال درباره انتخاب مربی بحث و بررسی داشته باشند و پس از اینکه به جمع بندی لازم رسیدند نظرشان را به باشگاه اعلام کنند تا تصمیمات مقتضی گرفته شود.
«نامجو مطلق» افزود: هدف کمیته فنی کمک به استقلال و «شفر» است و همه ما سعی می کنیم هر آنچه می توانیم برای سربلندی این تیم انجام دهیم و همواره گفته ام کمیته فنی می خواهد در نقش بازوان «شفر» عمل کند.
همچنین پیگیری های خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که سه عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با حضور این چهره به عنوان دستیار «وینفرد شفر» مخالف هستند و بر این باورند حضور جباری که فاقد مدرک مربیگری است، در حال حاضر هیچ کمکی به استقلال نمی کند.
این افراد اعتقاد دارند چهره های دیگری در بین پیشکسوتان استقلال هستند که با طی کردن مدارک مربیگری و سال ها حضور بر روی نیمکت های تیم های مختلف می توانند یاری رسان سرمربی آلمانی استقلال در مواقع بحرانی باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، موج انصراف‌ها از تیم ملی والیبال پس از انصراف سید محمد موسوی و محمد فلاح همچنان ادامه دارد و دو بازیکن دیگر نیز در روزهای آتی انصراف خود را از حضور در تیم ملی والیبال اعلام خواهند کرد.

یکی از آنها به دلیل مصدومیت کهنه ای که دارد قصد دارد با هماهنگی کادر فنی از حضور در تیم ملی والیبال خود را معاف کند و دیگری نیز پس از دعوت شدن هنوز تمایلی به حضور در تیم ملی از خود نشان نداده و شاید او نیز به تیم ملی نیاید.

این دو انصرافی جدید هر دو لژیونر هستند و در صورت عدم حضورشان تعداد انصرافی ها به عدد چهار خواهد رسید. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تیم ملی در حساس ترین روزهای خود قرار دارد و باید در لیگ ملتهای والیبال برای صعود به المپیک با رقبای تا دندان مسلح خود از حدود یک ماه دیگر به جدال بپردازد.

باید دید کادر فنی تیم ملی والیبال ایران با این انصراف ها چگونه کنار خواهند آمد و برنامه آنها بدون بازیکنان انصرافی چگونه پیش خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال