Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: فرمانداران و بخشداران باید نسبت به تنظیم شناسنامه روستاها اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ فتح اله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عصر روز دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی با فرمانداران و بخشداران استان گفت: بیشتر مشکلات مطرح‌شده از سوی فرمانداران و بخشداران مربوط به مباحث مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی در خصوص بحث وسایل نقلیه‌ای که برای مأموریت‌ها استفاده می‌شود و اغلب فرسوده هستند، افزود: به دستور استاندار وسایل نقلیه‌ای فرمانداری‌ها و بخش‌هایی که دیگر قابل‌استفاده نبوده قرار است این وسایل نقلیه به مزایده گذاشته شود و با فروش آن‌ها وسایل نقلیه‌ای جدید خریداری شود .

حقیقی تصریح کرد: مدیران باید در بازدید از شهرستان و بخش‌ها حضورداشته باشند و  فرماندارها نیز آخر هفته باید دعوت‌نامه‌های خود را برای حضور مدیران مربوطه ارسال کرده و به ما اطلاع دهند تا پیگیری کنیم در صورت عدم حضور هرکدام از مدیران از آن‌ها بازخواست انجام شود.

وی با اشاره به بدهکاری‌های بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها گفت: ریز بدهکاری‌ها جمع‌آوری شود و به معاونت سیاسی ارسال شود تا با ارجاع بدهی‌ها به شورای معاونین و موضوع را حل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تأکید کرد: مدیران ارتباط خود را با رسانه‌ها افزایش دهید عملکرد مدیران در مصاحبه با رسانه‌ها و سایت‌ها ارزیابی خواهد شد و هر چه ارتباط بیشتری بین مدیران و فرمانداران بخشداران با رسانه صورت گیرد به‌منظور عملکرد مطلوب آن‌ها برداشت خواهد شد . زیرا مدیرانی که از رسانه‌ها فراری هستند به معنی کم‌کاری است .

حقیقی با اشاره به اینکه فرمانداران و بخشداران باید در یک فرصت تعیین‌شده نسبت به تنظیم شناسنامه روستاها اقدام کنند خاطرنشان کرد: این شناسنامه‌ها تعداد ساکنین روستا و نیازها و کم بود امکانات و اعتبارات را در اختیار ما می‌گذارد و از این به بعد دادن امکانات و اعتبارات بر اساس آن‌ها صورت می‌گیرد .

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران