Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده لشگر زرهی 8 نجف اشرف گفت: با بهره گیری از این کتابها حماسه ها و دلاورمردی های رزمندگان این خطه به نگارش درآمده تا در دانشگاه ها تدریس شود .
سرهنگ پاسدار سیف الله رشید زاده با اشاره به نقش لشگر 8 نجف اشرف در 8 سال دفاع مقدس گفت: برای ثبت و تدوین عملکرد رزمندگان لشگر نجف اشرف در حال جمع آوری مستندات هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از تشکیل ستاد شعبه های ثبت وتدوین عملکرد رزمندگان این لشگر در شهرهای نجف آباد، خمینی شهر، فلاورجان و مبارکه خبرداد و افزود: با توجه به اینکه رزمندگان زیادی در دوران دفاع مقدس از کاشان و آران و بیدگل در لشگر نجف اشرف بوده اند این ستاد در این دوشهرستان نیز تشکیل می شود .
رشیدزاده افزود: در شهرستان نجف آباد هشت کتاب درخصوص خاطرات رزمندگان لشگر 8 نجف اشرف از زمان اعزام طراحی شده که چهار جلد آن در مرحله پایانی چاپ رسیده است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما کاشان آران و بیدگل خاطرات رزمندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خاوران در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، برنامه رادیویی آوای کتاب درقالب ترکیبی مجله به تهیه کنندگی هانیه پیرامی در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق موفق به کسب رتبه سوم در بخش ادبیات، شعر، مکتوبات و رسانه‌های دیجیتال شد.

این برنامه خلاصه‌ای از کتاب داستان کوتاه دفاع مقدس ویژه جشنواره ادبی یوسف است که حاوی داستان‌هایی مربوط به دفاع مقدس است.

نویسنده این برنامه ۳۰ دقیقه‌ای منصوره عسکری دشت بیاض و گویندگان آن حمید صفی زاده، الهام نیک بین، علی جعفری جم، فرشته بهمن زاده، الهام خزائلی و مسعود خسروی هستند.

۷۵ هزار اثر از اهالی هنر، نویسندگان، دانش آموزان و مردم عادی به دبیرخانه این جشنوراه ارسال شد که از ۵۰ اثر تجلیل شد.

اختتامیه این جشنواره در گیلان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • کلافگی رانندگان از رانندگی در جاده فرسوده آران و بیدگل - ابوزیدآباد + فیلم
  • درخشش رادیو خاوران در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق