Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:03:11 GMT

امکانات مرز مهران برای اربعین ۹۷ ارتقاء یافته است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۱۳۲۰

امکانات مرز مهران برای اربعین ۹۷ ارتقاء یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذوالفقاری عصر دوشنبه در جلسه کمیته مشارکت های مردمی اربعین استان ایلام اظهار کرد: تجمع شیعیان عالم در کربلای معلی و در ایام اربعین حسینی به یک نطقه قوت و اتکا تبدیل شده و دشمنان محبان خاندان عصمت و طهارت از این تجمع چندین میلیونی در هراس هستند.

وی افزود: به رغم توطئه های دشمنان و استکبار جهانی سال به سال بر شکوه و عظمت این مراسم افزوده می شود و با وجود تهدید گروه های تروریستی و تکفیری در اوج امنیت و آرامش برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور بر عزم تمامی ارگان های مسئول برای برپایی این آیین در سال ۹۷ تاکید کرد و گفت: بدون شک امسال نیز با حجم بسیار زیاد علاقه مندان با ساحت اباعبدالله الحسین (ع) روبرو بوده و مرزهای سه گانه شاهد حضور زائران اربعین خواهند بود.

ذوالفقاری تاکید کرد: در سال های گذشته کمبودهایی در زیرساخت های مرزهای سه گانه وجود داشت که تلاش شد این کمبودها هرسال کاهش یابد و در این میان نقش مرز بین المللی مهران بسیار ویژه است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همت مسئولان امر بخش قابل توجهی از زیرساخت ها مورد نیاز در مرز مهران تکمیل شدده و امیدواریم با آماده شدن طرح چهاربانده کردن مسیر ایلام مهران از نظر راه ارتباطی نیز شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: ۶۵ درصد زوار اربعین با ماشین شخصی به مرزها مراجعه می کنند که تامین پارکینگ خودروها را با مشکل روبرو می کند ولی برنامه ریزی برای تامین آن در جریان است.

وی تصریح کرد: برنامه و هدف وزارت کشور این است اربعین مردمی برگزار شود و برپایی موکب ها برای خدمات رسانی به زوار نیز بخشی از کار بزرگ اربعین است.

وی افزود: دولت حمایت های خود را موکب ها انجام خواهد داد و از ظرفیت های استان های معین برای خدمات رسانی به زوار در مرزهای کشور نیز استفاده می شود.

کد خبر 4431322

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی حسین ذوالفقاری اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم و ضروری خدمات رفاهی در حاشیه راه ها یكی از بدیهی ترین مسایل در زمینه حمل و نقل است كه به طور معمول هنگام احداث راه ها و جاده های اصلی و حتی فرعی برای آن از قبل جانمایی های لازم صورت می گیرد.
احداث آزادراه و بزرگراه ها طی سه دهه گذشته در كشور از رشد و پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده تا جایی كه انجام این مهم در بسیاری از مناطق كشور باعث شده تا ضمن كاهش بار ترافیكی و ایمنی راه ها، دسترسی مسافران به مقصدهای مورد نظر با سهولت بیشتری انجام پذیرد.
بدون تردید بهره برداری از آزادراه قزوین - رشت در سال 88 كه امروز نیز یكی از پرترافیك ترین راه های ارتباطی كشور محسوب می شود اگرچه توانست یكی از آرزوهای دیرینه مردم استان های قزوین و گیلان را به تحقق برساند اما امروز مسافران عبوركننده از این مسیر با مشكلاتی دست به گریبان هستند که فقدان جایگاه سوخت در این آزادراه پرترافیك از جمله ی آن هاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • رکود در بزرگترین میدان خشکبار خاورمیانه
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق