Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمزه امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه اگر کنترل دقیق باشد هیچ گونه گرانی در بازار رخ نمی دهد افزود: عده ای به بهانه مخالفت با دولت ملت را اذیت می کنند و ما نباید بهانه ای به دست دشمن با عنوان گرانی بدهیم.
وی در ادامه گفت: طرح فاضلاب مدرن هشترود 40 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که فعلا 10 میلیارد تومان برای احداث تصفیه خانه در نظر گرفته شده و امیدوارم تا پایان سال 98 پروژه فاضلاب مدرن با 85 درصد پیشرفت فیزیکی تقریبا به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید حمزه امینی درباره راکد ماندن طرح اجرای قطعه پنج آزاد راه هشترود مراغه گفت: این طرح قرار بود با 60 درصد مشارکت دولت و 20 درصد بخش خصوصی و 20 درصد بانک سپه اجرا شود که متاسفانه تاکنون بانک سپه نتوانسته به تعهدات خود تا حالا عمل کند.
وی ادامه داد: قرار بود 50 میلیارد تومان به عنوان پرداخت اولیه ازسوی بانک سپه در روزشنبه هفته گذشته پرداخت شود که تاکنون فعلا عملیاتی نشده است.
اینی اضافه کرد: بارها گفته ام که آب شرب فعلی هشترود دارای آرسینیک ست و قابل شرب نیست و سلامت مردم شهر هشترود را تهدید می کند که امیدوارم پس از آبگیری سد کلقان با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد تومان که فقط300 میلیارد تومان آن هزینه لوله گذاری است آب شرب سالم به سفره های مردم هشترود برسد.
وی گفت: بزودی سرمایه گذاری های جدید با احداث کارخانه های اکسید تتانیوم, آهن اسفنجی, ریل آسانسور و پالایشگاه نفت در شهرک پروفسور هشترودی انجام خواهد گرفت که می تواند اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات

به گزارش تابناک اقتصادی؛ روز گذشته داوود رنگی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با اقتصاد آنلاین اعلام کرده بود که یک ماه است، تخصیص ارز به واردات کالاهای اساسی متوقف شده است، موضوعی که علیرغم انتظار نسبت به پاسخگویی به رسانه ها، با واکنش سریع بانک مرکزی مواجه شد. این بانک با ارسال نامه ای به اقتصاد آنلاین اعلام کرد که این مطلب را تکذیب می کند و از ابتدای سال جاری (فروردین ماه)، بر اساس آمار موجود بانک مرکزی، ۲ میلیارد و ۷۷۲  میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

این تکذیبیه بانک مرکزی در شرایطی صادر شد که امروز، باز هم فعالان اقتصادی و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران که در نشست صبحانه کاری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موضوع تحقق شعار سال و بررسی برخی مشکلات و مسائل پیش روی بخش خصوصی در اتاق تهران گرد هم آمدند، دوباره این موضوع را تکرار کردند.

به نقل از اقتصادآنلاین؛ کاوه زرگران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: فعالان اقتصادی ۵ ماه است که منتظر تخصیص ارز هستند.

وی افزود: از ۳۰ مهرماه خیلی از شرکت ها کالاهای اساسی را وارد و در بازارهای داخلی فروخته اند و منتظر تخصیص ارز هستند، از این تاریخ به بعد بسیاری از کالاها مشمول تخصیص ارز نشده اند.

زرگران گفت: بانک مرکزی دیروز اعلام کرده که اتاق تهران اطلاعات اشتباه داده، به عنوان رئیس انجمن غلات اعلام می کنم که ما محموله های متعددی از  شرکت های مختلف از ۳۰ مهر سال گذشته در نوبت تخصیص ارز هستند و هنوز نتوانسته اند ارز دریافت کنند. 

وی افزود: در ۵ ماه پایانی سال ۱۴۰۲ دولت خوراک مردم را از جیب بخش خصوصی و یا حالا وام هایی که بانک ها تامین کرده اند داده است و همچنان بخش خصوصی منتظر است که تعیین تکلیف شود.

زرگران ادامه داد: یک ماه از سال گذشته و وضعیت نرخ ارز به دلیل بودجه مشخص نیست گفته می شود که قرار است نرخ ارز شکر و برنج که ۲۸ هزار و ۵۰۰ است حذف شود، اما این موضوع ابلاغ نشده و این روند می تواند تامین این کالاها را در بازار در آینده مشکل کند.

 

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد