Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: محورهای این جشنواره شامل عکس، خبر، موشن گرافی، گزارش و کاریکاتور است و اختتامیه آن ٢٤ آبان برگزار می‌شود. مصطفی اژدری  با بیان اینکه حدود یکصد نفر در این جشنواره شرکت کرده اند، افزود: موضوعات این جشنواره شامل «مقاومت و دفاع مقدس»، «مسائل صنفی خبرنگاران»، «بصیرت و دشمن شناسی»، «اقتصاد مقاومتی»، «حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی»، «مبارزه با آسیب‌های اجتماعی» و «خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این جشنواره در قالب استانی برگزار و آثار برتر آن به جشنواره کشوری ارسال می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما جشنواره ابوذر رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری