Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴ قهرمان معلول گلستانی شرکت‌‎کننده درمسابقات پارآسیایی امروز به استان برگشتند و در فرودگاه گرگان مورد استقبال مردم قرار گرفتند. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، 4 نماینده اعزامی از استان گلستان به بازی های پاراآسیایی جاکارتا، 2 مدال طلا در والیبال نشسته مردان و بسکتبال با ویلچر مردان و دو نقره در والیبال نشسته زنان و دومیدانی مردان به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات پارآسیایی اندونزی عبدالجلیل قرنجیک در رشته بستکبال با ویلچیر و محمد نعمتی در رشته والیبال نشسته موفق به کسب مدال طلا شدند و زهرا دانایی در رشته والیبال نشسته و نورمحمد آرخی در رشته پرتاب نیز نقره گرفتند.

در این مسابقات  عبدالجلیل قرنجیک از گنبد کاووس در رشته بستکبال و محمد نعمتی در رشته والیبال نشسته موفق به کسب مدال طلا شدند.

همچنین بانوی قهرمان گلستانی زهرا دانایی در رشته والیبال نشسته و نورمحمد ارخی در رشته پرتاب نیزه موفق به کسب نشان نقره شدند.

در مراسم استقبال از قهرمانان گلستانی اعزامی به مسابقات پارآسیایی تنها مدیر کل ورزش و جوانان حضور داشت و هیچ‌کدام از مسئولان دیگر حضور نداشتند.

کاروان 209 نفره ایران در جاکارتا با کسب 136 مدال شامل 51 طلا ، 42 نقره و 43 برنز برای نخستین بار عنوان سومی آسیا به دست آورد.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در آخرین روز از مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پاریس در ژاپن، نماینده ایران موفق به گرفتن دومین سهمیه المپیک برای قایقرانی ایران شد.

محمدنبی رضایی در فینال کانو یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۹۸۰ صدم ثانیه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد. او علاوه بر گرفتن مدال طلا به سهمیه المپیک پاریس هم رسید.

چین تایپه و چین دوم و سوم شدند. در این ماده نمایندگان تاجیکستان، کره‌جنوبی، ژاپن، قزاقستان، ایران، ژاپن، هند، چین‌تایپه و ایران به رقابت پرداختند. دو قایق اول سهمیه گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


نتایج قایقرانان ایران در انتخابی المپیک رویینگ و آب‌های آرام:

محمدنبی رضایی در کانو یک نفره مردان اول شد و سهمیه المپیک گرفت.

فاطمه مجلل در رویینگ یک نفره سنگین وزن زنان سوم شد و سهمیه المپیک گرفت.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در کانو دونفره پنجم شدند و سهمیه نگرفتند.

الناز شفیعیان در کایاک یک‌نفره زنان پنجم شد و سهمیه نگرفت.

حمیدرضا رضوانی در رویینگ یک‌نفره سنگین وزن مردان یازدهم شد و سهمیه المپیک نگرفت.

هیوا افضلی در کانو یک‌نفره زنان ششم شد و به سهمیه المپیک نرسید.

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد